الهه منصوریان در گفت و گو با برنا:

منتظر کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی بعدی هستم/ اگر بخواهم با ووشو خداحافظی کنم باید تمام مدال‌ها را داشته باشم

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۴۷۰۴۸
منتظر کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی بعدی هستم/ اگر بخواهم با ووشو خداحافظی کنم باید تمام مدال‌ها را داشته باشم
نایب قهرمان ووشو آسیا گفت: منتظر بازی‌های آسیایی4 سال بعد و کسب مدال طلا هستم تا بتوانم دل مردم را شاد کنم.

الهه منصوریان در گفت‌گو با خبرگزاری برنا در اصفهان در خصوص بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: در مسابقات آسیایی تمام ورزشکاران آرزوی مدال داشته و برای رسیدن به کسب مدال تلاش کردند. حریف اصلی من ار کشور چین بوده و من به حریف چینی خود باختم، بازی به صورتی نبودکه یک طرفه باشد و زنگ تفریحی برای تیم چین باشیم  در واقع بازی سنگین بود.

وی ادامه داد: خوشحالی بعد از پیروزی بازیکن چین نشان دهنده این بود که این حریف آرزوی شکست من را داشته چون من در لیگ چین با این بازیکن بازی کرده و او را شکست داده بودم. این بازیکن بازی‌های من را بسیار آنالیز و تمرین کرده بود و توانست در رقابت مهمی من را شکست دهد، امیدوارم بتوانم در رقابت‌های بعدی این حریف را شکست دهم.

نایب قهرمان ووشو آسیا با اشاره به مسابقات جام جهانی گفت: نزدیک‌ترین مسابقه من، رقابت‌های جام جهانی است که تقریبا 2 ماه دیگر برگزار می‌شود، تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا انجام می‌دهم تا این ناراحتی که بین مردم به وجود آمده و انتظاری که مردم از مدال طلای من داشتند جبران شود.

منصوریان ادامه داد: از دلگرمی‌های مردم ایران، اصفهان و مردم شهرم سمیرم تشکر می‌کنم که باعث شد انرژی دوباره بگیرم, مثل زندگی ام که برایش تلاش بسیاری کردم، در حال حاضر برای مدال طلا تلاش می‌کنم. فکر می‌کنم خدا می‌خواهد که باز هم در مسابقات حضور داشته باشم چون کسب مدال طلا باعث خداحافظی من از دنیای قهرمانی می‌شد، بخاطر اینکه دیگر تمام مدال‌های ووشو را داشتم.

وی افزود: من گفتم اگر بخواهم زمانی ووشو را کنار بگذارم باید تمام مدال‌ها را داشته باشم، پس منتظر بازی‌های آسیایی 4 سال بعد و کسب مدال طلا هستم تا دل مردم را شاد کنم.

ق/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز