در گفت‌وگو با برنا مطرح شد؛

پایان هفته شروع رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان/ مصاف سپاهان و لارستان در بازی نخست

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۷:۵۳
کد خبر: ۷۴۷۲۶۲
پایان هفته شروع رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان/ مصاف سپاهان و لارستان در بازی نخست
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان از جمعه همین هفته آغاز می‌شود و تیم ما (سپاهان) در نخستین دیدار برابر تیم قدرتمند لارستان قرار می‌گیرد.

اعظم قینانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان جمعه هفته جاری، نهم شهریور ماه، آغاز می‌شود و تیم ما (سپاهان) با لارستان که میزبان است، مسابقه می‌دهد.

وی افزود: امسال کاملا با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تیم در رقابت‌ها شرکت می‌کند، در کادر فنی من سرمربی هستم، فاطمه محمدخانی مربی و سیده زیبا حسینی سرپرست تیم هستند.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان عنوان کرد: 95 درصد شاکله تیم از پایه‌های سپاهان بوده و در واقع تیم از بازیکنان رده جوانان و امیدهای سپاهان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: چند بازیکن هم به مجموعه اضافه شده؛ یک بازیکن از قم، یک بازیکن از تیم شهرداری شاهین‌شهر و یک بازیکن از همدان به جمع ما پیوسته‌اند.

قینانی بیان کرد: به خاطر اینکه مسابقات آموزشگاه‌ها در حال انجام بود، تیم با کمی تأخیر بسته شد اما دو هفته‌ای هست که تمریناتمان به طور مستمر شروع شده و ما امیدوار هستیم، بتوانیم در ادامه لیگ بهترین شرایط را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی اولمان با تیم قدرتمند لارستان یک بازی فوق‌العاده سنگینی است چراکه 95 درصد بازیکنانشان ملی‌پوش هستند و ما با یک تیم ملی کامل مواجه هستیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان اذعان کرد: سالی که تیم ما وارد لیگ برتر شد تمام بازیکنان از رده نوجوانان بودند و در دوره بعد جوانان و امسال هم جوانان و امیدها هستند، سرمایه‌گذاری که باشگاه سپاهان بر روی تیم‌های پایه صورت داده خروجی‌اش حضور هندبالیست‌ها در لیگ برتر است به همین دلیل امسال تیم از رده‌های سنی پایه تشکیل شده و در عین حال بازیکنان جدید هم برای کمک به تیم اضافه شده‌اند.

وی اضافه کرد: در حقیقت چون این بچه‌ها در این چند سال تجربه کسب کرده‌اند امسال نیم‌نگاهی هم به سکو داریم و تصمیم داریم که در جدول بالاتر بیاییم.

پ/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز