در هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛

فولادشهر میزبان ذوب آهن و پدیده است/ رویارویی ذوب‌آهن با مربی سابق خود

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۳:۵۵
کد خبر: ۷۴۷۲۶۹
فولادشهر میزبان ذوب آهن و پدیده است/ رویارویی ذوب‌آهن با مربی سابق خود
در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، فولادشهر میزبان تیم های ذوب آهن و پدیده مشهد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، هفته ششم لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز می شود که تیم های ذوب آهن اصفهان و پدیده مشهد در ورزشگاه  فولادشهر مصاف همدیگر می روند.

این بازی از آن جهت دارای اهمیت است که پدیده به عنوان صدر نشین لیگ در هفته ششم به دنبال گرفتن 3 امتیاز و تثبت جایگاه خود است  و از طرفی ذوب آهن با گرفتن 3 امتیاز این بازی می تواند به صدر نشینی تیم همشهری خودش یعنی سپاهان کمک کند.

سرمربی پدیده که در سال های گذشته سکان دار ذوب آهن بوده اکنون به عنوان سرمربی رقیب به اصفهان می آید. گل محمدی هم که شناخت کافی از ذوبی ها دارد  با خط حمله طلایی خود در پی شکست سبزپوشان  و تثبیت جایگاه خود  در صدر  جدول است.

نمازی سرمربی سبزپوشان هم رفته رفته ذوب آهن را به شرایط ایده آل و تهاجمی با ثبات رسانده است و برای کسب  سه امتیاز این بازی با مهاجمان و مدافعین سرشناس خودش قصد پیوستن به جمع مدعیان صدرنشینی را دارد.

2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و پدیده مشهد 8 بار با رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند که در میان ذوبی ها توانسته اند 5 برد و  3 تساوی را در برابر پدیده در کارنامه خود ثبت کنند.

از نکات پیرامون این دیدار تغییر زمان بازی دو تیم است. این دو تیم در روز 5 شنبه 8 شهریور ماه ساعت 19، در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم می روند.

 

محرومان و مصدومان دو تیم:

ذوب‌آهن در این دیدار محرومی ندارد اما مسعود حسن‌زاده  و رضا حبیب‌زاده همچنان به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی دور هستند و وضعیت آن ها تاکنون مبهم است؛ بازیکنان پدیده با ترکیب کامل و بدون هیچ مصدوم و محرومی  به مصاف ذوب آهن می آیند.

 

ترکیب احتمالی ذو‌ب‌آهن:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، ، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا حسینی، مهران درخشان‌مهر محمدرضا عباسی، ادی گابریل ارناندز، ماریون سیلوا مجتبی مقتدایی.

 

سرمربی: امید نمازی‌زاده

ترکیب احتمالی پدیده:

یوسف بهزادی، علی نعمتی، سیدعبدالله حسینی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد ، حسین مهربان، امیر منصوریان، سعید صادقی و مرتضی منصوری مسعود ریگی، محمدرضا خلعتبری.

 

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

داوران این دیدار:

پیام حیدری، آرمان اسعدی، حسین مرادی و شاهو اصلانی  قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

ناظر: رسول فروغی

به گزارش برنا؛ سایر دیدار های دو تیم به شرح زیر است:

 پنج‌شنبه 8 شهریور

 

پارس جنوبی جم ــ سپاهان

 

تراکتورسازی ــ ماشین‌سازی تبریز

سپیدرود ــ صنعت نفت آبادان

پیکان ــ استقلال خوزستان

فولاد ــ سایپا

پنج‌شنبه 22 شهریور

نفت مسجدسلیمان ــ استقلال

جمعه 23 شهریور

پرسپولیس ــ نساجی مازندران

 

د/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز