برنا گزارش می‌دهد؛

چهارشنبه غیر شفاف مجلس/ نمایندگان امتحان بدی دادند/ احمدی‌نژاد دوست دارد واکنش حرف‌هایش را ببیند

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۵۰۷۶۷
چهارشنبه غیر شفاف مجلس/ نمایندگان امتحان بدی دادند/ احمدی‌نژاد دوست دارد واکنش حرف‌هایش را ببیند
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این امتحان بدی بود که برخی نمایندگان روز چهارشنبه در مجلس دادند و همین اتفاق به ما دیکته می‌کند که ضرورت دارد شفاف سازی حتما اتفاق بیفتد چون این نوع نگاه و رفتار دوگانه جز ترویج دو رنگی و نفاق چیز دیگری نشان نمی‌دهد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: از اصلی‌ترین حقوق مردم این است که بدانند نمایندگان مجلس چه رفتاری دارند به همین دلیل در راستای شفاف سازی حقوق مردمی و با توجه به اشکالاتی که به خاطر شفاف نبودن آرا در مجلس می‌بینیم مثل اینکه بعضی نماینده‌ها با تاخیر می‌آیند، در مجلس غیبت دارند و در رای گیری ها شرکت نمی‌کنند فارغ از اینکه چه سلیقه ای دارند قرار شد طرح شفافیت آرا به عنوان گام اول در نهضت شفاف سازی ارائه شود.

وی ادامه داد: طرح با بیش از 160 امضا به مجلس برده شد ولی روز رای گیری در مجلس علی رغم اینکه افراد می‌گفتند می‌خواهیم طرح را امضا کنیم برخلاف میل باطنی امضا می کردند و نهایتا این طرح 59 رای مثبت گرفت.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این امتحان بدی بود که برخی نمایندگان روز چهارشنبه در مجلس دادند و همین اتفاق به ما دیکته می‌کند که ضرورت دارد شفاف سازی حتما اتفاق بیفتد چون این نوع نگاه و رفتار دوگانه جز ترویج دو رنگی و نفاق چیز دیگری نشان نمی‌دهد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: متنی را خطاب به رییس مجلس آماده کردم که نمایندگانی که می‌خواهند حضور غیاب و آرایشان آنلاین و شفاف باشد ثبت نام کنند همین موضوع باعث می‌شود بقیه که امضا نکردند اگر در حرفشان صادق هستند بیایند و امضا کنند.

وی در پایان گفت: احمدی نژاد دوست دارد واکنش حرف‌هایش را ببیند و برایش ارزشمند است در صورتیکه واکنش ندادن به این موضوع به نفع کشور است.

ت/ 1

 

نظر شما