در دور نخست مسابقات دسته یک تنیس روی میز جوانان استان اصفهان؛

عابدینیان قهرمان مسابقات دسته یک تنیس روی میز جوانان استان اصفهان شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۶:۱۰
کد خبر: ۷۵۰۷۸۱
عابدینیان قهرمان مسابقات دسته یک تنیس روی میز جوانان استان اصفهان شد
میلاد عابدینیان از کاشان قهرمان دور نخست مسابقات دسته یک تنیس روی میز جوانان استان اصفهان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، دور اول مسابقات آزاد دسته یک جوانان استان با شرکت ۱۰۶ شرکت کننده از شهرستانهای کاشان اصفهان نجف‌آباد، آران و بیدگل، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، شهرضا، درچه در روز 15 و 16 شهریور، در محل سالن تنیس روی میز خانه اصفهان برگزار شد.

شرکت کنندگان در ۳۲ جدول به صورت دوره‌ای به رقابت پرداخته و از هر جدول ۲ بازیکن به مرحله ی حذفی راه پیدا کردند و پس از انجام ۱۶۱بازی انفرادی، افراد منتخب این دوره از مسابقات به رقابت‌های دسته یک راه پیدا کردند. در این رقابت‌ها علی اکبر متفکران، نوید غفرانی، رامین طغرلیان، میلاد عابدینیان، امیرحسین عبدلی، پارسا خدامیان، سروش سلیمانی، محمدحسین علیپور انتخاب شدند.

مسابقات دسته یک نیز با شرکت ۱۲بازیکن در جدول یک دوره برگزار و سرانجام پس از  ۵۸ بازی جذاب و دیدنی نتایج زیر به دست آمد:

میلاد عابدینیان از کاشان, سید علی میراحمدی اصفهان مقام دوم، ابراهیم آقاسی از شهرضا مقام سوم، رامین طغرلیان از اصفهان مقام چهارم، امیرحسین عبدلی از اصفهان مقام پنجم, نوید غفرانی از اصفهان مقام ششم، پارسا خدامیان از شهرضا مقام هفتم، میلاد رضایی از شهرضا مقام هشتم را کسب کردند.

سروش سلیمانی، علی اکبر متفکران، علی ایمانی با کسب عناوین نهم تا دوازدهم از رقابت‌های دسته یک و نیز محمدحسین علیپور پس از انجام  ۳مسابقه از ادامه مسابقات انصراف دادند و از جدول مسابقات حذف شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز