در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛

بخت آزمایی شهرداری ماهشهر مقابل سپاهان در نقش جهان

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۸:۵۲
کد خبر: ۷۵۲۷۷۹
بخت آزمایی شهرداری ماهشهر مقابل سپاهان در نقش جهان
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز جمعه 23 شهریورماه با بخت‌آزمایی شهرداری ماهشهر مقابل سپاهان در نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز جمعه 23 شهریورماه با بخت‌آزمایی شهرداری ماهشهر مقابل سپاهان در نقش جهان برگزار می‌شود.

جام حذفی یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های حساس برای ژنرال و سربازان طلایی پوشش است ازآن‌جهت که سپاهان در سال جاری خود را جزو مدعیان قهرمانی در لیگ و همچنین مدعی قهرمانی در جام حذفی می‌داند.

قرعه ساده در ابتدای جام حذفی برای شاگردان قلعه‌نویی یک امتیاز محسوب می‌شود و می‌توان پیش‌بینی کرد که طلایی پوشان در مرحله یک شانزدهم کار دشواری در مقابل تیم قعر جدولی دسته یک نخواهند داشت.

از سوی دیگر شهرداری ماهشهر تیم دسته یکی تاکنون در سه بازی خود هیچ امتیازی کسب نکرده و صدرنشین آخر جدول دسته یک لیگ آزادگان است و تجربه بازی با بازیکنان کلاسیک قلعه نویی می تواند برای این تیم یک امتیاز مثبت در جهت آماده شدن هر چه بیشتر باشد.

حال باید منتظر ماند و دید که بازی روز جمعه می‌تواند هواداران سپاهانی را خوشحال کند یا اینکه اولین شگفتی جام حذفی با برد شهرداری ماهشهر مقابل سپاهان قلعه‌نویی رقم بخورد.

به گزارش برنا؛ این بازی ساعت 17:30 روز جمعه و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود.

مصدومان و محرومان:

هر 2 تیم با ترکیب کامل و بدون بازیکن محروم و یا مصدومی حضور پیدا می‌کنند.

داوران این دیدار :

موعود بنیادی فر، قهرمان نجفی، برات‌علی مولوی و میثم حیدری

 ناظر: حیدر شکور

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، مهرداد محمدی ، سیاوش یزدانی، مهدی کیانی، بختیار رحمانی ، سجاد شهباززاده، عزت‌الله پورقاز ، کی روش استنلی و محمد کریمی

 

د/ 3

 

نظر شما