شهردار اصفهان:

روند صدور مجوز برای هیئت‌های مذهبی شهر آسان شده است

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۴:۵۲
کد خبر: ۷۵۳۲۱۹
روند صدور مجوز برای هیئت‌های مذهبی شهر آسان شده است
شهردار اصفهان گفت: امسال نمایندگان شهرداری با حضور در سازمان تبلیغات اسلامی و تعامل با تمام بخش‌ها، روند صدور مجوزها برای هیئت‌های مذهبی شهر را نسبت به سالهای گذشته ساده و آسان کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، قدرت الله نوروزی صبح امروز در برنامه رادیویی سلام اصفهان اظهار کرد: در ایام محرم و سوگواری شهادت  اباعبدالله الحسین(ع) عطر و بوی حسینی شهر را فراگرفته است و مردم همانند همیشه با عشق و علاقه شهر را مشکی‌پوش محرم کردند.

وی با بیان اینکه حضرت امام حسین(ع) با شهادت خود درس آزادی و جوانمردی را به بشریت آموخت، تصریح کرد: امسال نمایندگان شهرداری با حضور در سازمان تبلیغات اسلامی و تعامل با تمام بخش‌ها، روند صدور مجوزها برای هیئت‌های مذهبی شهر را نسبت به سالهای گذشته ساده و آسان کردند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه نباید با رعایت نکردن رعایت نکات ایمنی، مردم را با مشکل مواجه کنیم، افزود: با توجه به اهمیت رعایت نکات ایمنی، سازمان آتش‌نشانی در جلسات آموزشی ویژه، ضمن بیان نکات آموزشی موارد مهم و ضروری را به دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی گوشزد کرده است.

وی ادامه داد: اداره کل ارتباطات، سازمان مدیریت پسماند، معاونت خدمات شهری، سازمان آتش‌نشانی و تمام مناطق ۱۵ گانه شهرداری طبق برنامه‌ریزی‌های ستاد ویژه محرم اقدامات لازم را انجام داده‌اند تا زمینه برگزاری مراسم‌های مذهبی بدون هیچ خطری برای مردم فراهم شود.

نوروزی با بیان اینکه معاونت خدمات شهری و سازمان زیباسازی، فضاسازی ویژه محرم را به خوبی در سطح شهر انجام داده‌اند، اظهارکرد: در این ایام نباید نظم و نظافت شهر را فراموش کنیم، در واقع باید هوای پاکبانان شهر را داشته باشیم، همچنین عزاداری‌ها نباید باعث آزار و اذیت همسایگان، بیماران و مراکز درمانی شود، بی شک تمام هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی این موارد را رعایت می‌کنند تا مراسم‌ خوبی در شهر اصفهان و در شان این ایام برگزار شود.

نظر شما