در هفته هفتم لیگ برتر؛

فولاد خوزستان در نقش جهان شکست را تجربه کرد

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۸:۱۷
کد خبر: ۷۵۵۲۴۷
فولاد خوزستان در نقش جهان شکست را تجربه کرد
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف همدیگر رفتند که طلایی پوشان توانستند سه امتیاز این بازی را با نتیجه 3 بر یک از آن خود کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف همدیگر رفتند که طلایی پوشان توانستند سه امتیاز این بازی را با نتیجه 3 بر یک از آن خود کنند.

دو تیم  با انگیزه این بازی را آغاز کردند و سپاهان توانست در دقایق اولیه بازی با ضربه سر استنلی موقعیتی را بر روی دروازه فولاد ایجاد کند. در دقیقه 20 مدافعین فولاد با در محوطه جریمه با تکلی مانع پیش روی محمدی شدند و داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد. استنلی توانست با زدن ضربه پنالتی دروازه فولاد را باز کند و نتیجه را یک بر صفر به نفع طلایی پوشان رقم بزند.

اما این پایان گلزنی طلایی پوشان نبود و سعید آقایی توانست از روی پاس بلند مهرداد محمدی گل دوم را برای تیم اش بزند. در ادامه طلایی پوشان موقعیت های دیگری را روی دروازه سپاهان خلق کردند که هیچ کدام به گل منجر نشد .

 در دقیقه 43 بیت سعید با فرار موفق از میان مدافعان سپاهان و با ارسال بلند بر روی دروازه سپاهان مهمترین موقعیت تیم خود را در نیم اول خلق کرد که لوسیانو پریرا  این توپ را وارد دروازه سپاهان کرد و امید را به فولادی ها بازگرداند.

نیمه دوم کمی متفاوت آغاز شد و فولادی ها حملات خود را رویی دروازه سپاهان افزایش دادند ولی این بار برگه برنده در دست شاگردان قلعه نویی بود و ساسان انصاری توانست در دقیقه 66 سومین گل تیم اش را با ضربه سر خود به ثمر برساند و برد طلایی پوشان در این دیدار را قطعی کند.

به گزارش برنا؛ حواشی این دیدار به شرح زیر است:

 بازیکنان دو تیم قبل از شروع  بازی با در دست داشتن شاخه  گل به احترام شهدای دفاع مقدس، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

بازیکنان دو تیم در بدو ورود به زمین مسابقه با در دست داشتن بنر ایام محرم و شهادت اباعبدالله الحسین را تسلیت گفتند.

هواداران دو تیم با ادای احترام نسبت به ایام شهادت سالار شهیدان با سر دادن شعار" لبیک یا حسین " حزن و اندوه این ایام را گرامی داشتند.

 با وجود برگزاری این بازی در روز تعطیل حدود 5 هزار هوادار طلایی پوش برای تشویق تیم سپاهان به ورزشگاه آمدند.

جمعی از هواداران فولاد برای تشویق تیم‌شان به نقش جهان آمده اند که جمعیت آن ها حدود 200 نفر پیش بینی می شود.

استنلی پس از به‌ثمر رساند گل اول سپاهان به سمت نیمکت‌نشینان رفت و شادی خود را با آن‌ها تقسیم کرد.

کیانی بازیکن سپاهان بعد از زدن دومین گل تیمش به سمت نیمکت رفت وشادی خود را با قلعه نویی تقسیم کرد.

ساسان انصاری به خاطر حضور سابق خود در تیم فولاد بعد از به ثمر رساندن سومین گل طلایی پوشان خوشحالی بعد از گل نکرد.

هواداران سپاهان با روشن کردن چراغ گوشی های خود در دقایق پایانی صحنه زیبایی را در ورزشگاه خلق کردند.

د/ 2

 

نظر شما