دوازه‌بان تیم فوتبال سپاهان:

تمرکز نداشتیم، گل خوردیم

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۳:۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۵۵۲۵۹
تمرکز نداشتیم، گل خوردیم
دوازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه یک لحظه شاید همه بازیکنان از خود من تا دیگر بازیکنان تمرکز نداشته و یا خوابمان گرفت، نمیدانم آن لحظه چه پیش آمد و متاسفانه گل را دریافت کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، پیام نیازمند پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین برد تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، در نقش‌جهان رقم خورد و خوشبختانه روال بازی به گونه‌ای پیش رفت که می‌خواستیم و دو گل بسیارخوب را در همان لحظات ابتدایی بازی به ثمر رساندیم که باعث شد در بازی راحت‌تر کار کنیم و با این که یک گل نیز دریافت کردیم، توانستیم نیمه دوم به بازی بازگردیم، خوشبختانه یک گل دیگر به ثمر رساندیم و پیروزی شیرینی به دست آوردیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه یک لحظه شاید همه بازیکنان از خود من  تا دیگر بازیکنان تمرکز نداشته و یا خوابمان گرفت، نمیدانم آن لحظه چه پیش آمد و متاسفانه گل را دریافت کردیم.

دوازه‌بان تیم فوتبال سپاهان درباره هوادارن این تیم بیان کرد: هوداران استقبال خوبی از این بازی داشتند  و در این چند هفته گذشته بسیار عالی حمایت کردند، دست تک‌تک آن‌ها را می‌بوسم، هواداران سپاهان عالی هستند.

ق/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز