سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

هنوز با سپاهان واقعی فاصله داریم/ خودم می‌دانم چه زمانی بازیکنانم را تعویض کنم

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۳:۲۳:۵۷
کد خبر: ۷۵۵۲۶۳
هنوز با سپاهان واقعی فاصله داریم/ خودم می‌دانم چه زمانی بازیکنانم را تعویض کنم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم سپاهان رفته رفته به جایگاه خودش رسیده و در حال موفق شدن است اما ما هنوز باسپاهان واقعی فاصله داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، امیر قلعه نویی بعد از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد بازی حساسی  از  سپاهان بودیم تبریک می‌گویم به همه بازیکنان و هرکسی که بازی سپاهان را می‌بیند لذت می‌برد باید به روندمان ادامه بدهیم و هنوز هم مشکل نگرش را داریم و بعد از گل دوم توپ های بسیاری را خراب کردیم.

وی افزود: معضل گل نزدن را باید سریع تر حل کنیم. بسیار خوشحالم که تماشاگران با خوشحالی به خانه هایشان بازگشتند و بایستی کاری کنیم که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. توقع داریم که هواداران در ورزشگاه حاضر شوند و از تیم محبوب‌شان حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به  روند  افزایش تشویق تماشاگران سپاهان که با بازی‌های قبلی متفاوت بود، عنوان کرد: دو سال بود که فولاد را نبرده بودیم و فشار زیادی بر روی هواداران در این بازی بود. ما هم طوری بازی کردیم که هواداران علاوه بر سه بار خوشحالی پس از گل‌ها، روی موقعیت‌ها نیز از جای خود بلند می‌شدند. ما همیشه سعی کردیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم تا هواداران لذت ببرند و همگی باید کاری انجام دهیم که هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند.

قلعه نویی ادامه داد:   تیم  سپاهان رفته رفته به جایگاه خودش رسیده و در حال موفق شدن است. ما هنوز از سپاهان واقعی فاصله داریم درست است که بازی خوبی انجام می‌دهیم اما باید در نیمه‌های دوم بیشتر حواسمان به بازی باشد، به راحتی موقعیت از دست ندهیم تا به سپاهان مدنظرمان برسیم اما باید بدانیم که بازی هایی که سپاهان انجام داده بدور از تعصب رنگی واقعا لذت بخش است.

وی با اشاره به نگرش عنوان شده در اظهاراتش گفت: به هر حال دو سال گذشته شرایط خوبی نداشتیم ولی تیم روند رو به رشد خوبی داشته و روز به روز بهتر می شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه آیا سپاهان توانسته انتظاراتش را برآورده کند، خاطرنشان کرد: ما در بازی گذشته تا دقیقه 17 جام حذفی سه گل زدیم، اما در ادامه بی‌برنامه‌ترین بازی را به نمایش گذاشتیم. ما با سپاهان واقعی فاصله داریم.

قلعه نویی در خصوص داوری اذعان کرد: حیدری جزو داوران خوب به حساب می آید و اشتباه آن چنانی در این بازی  نداشت که روی نتیجه بازی تأثیرگذار باشد. این بازی هم فحاشی هم نداشت که بخواهد روی بازی تاثیر بگذارد ولی در کل داوری خوب بود. در بازی پارس جنوبی دو گلی که به ثمر رسید خطا بود و اشتباه داور روی بازی تأثیرگذار بود. ما باید هر بازی دعا کنیم که باد روی نتیجه ما تأثیر نگذارد، ممکن است یک باد باعث شود تا داور به ضرر ما پنالتی بگیرد.

وی در پاسخ به خبرنگار نشست خبری در خصوص تعویض هایش تصریح کرد: شما حق ندارید از من این سوال‌ها بپرسید در بازی بعدی شما تعویض کنید. من با سپاهان زندگی کردم و می‌دانم که چه زمانی تعویض کنم و چه زمانی تعویض نکنم شما هنوز فلسفه تعویض را نمی دانید که در این خصوص با من صحبت می‌کنید. این سوال از سوی کسی به شما گفته شده است تا بپرسید. تیمی که روند خوبی دارند و موقعیت‌های خوبی فراهم می‌کنند نیازی نیست که تعویضی بکنیم پس تعویض فلسفه جداگانه‌ای دارد که آن را هم می‌دانم چه زمانی استفاده کنم.

د/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز