شهردار اصفهان:

حادثه تروریستی اهواز خدشه‌ای بر استقامت مردم ایران وارد نمی‌کند

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۳:۵۲
کد خبر: ۷۵۵۸۶۸
حادثه تروریستی اهواز خدشه‌ای بر استقامت مردم ایران وارد نمی‌کند
شهردار اصفهان گفت: با این حرکت‌های تروریستی بر استقامت ملت ایران خدشه‌ای وارد نمی‌شود و قطعا دستگاه‌های اطلاعاتی با این حرکت‌ها برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس استان اصفهان، زنگ مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس و مراسم آغاز فعالیت ستاد مهر شهر اصفهان در مدرسه دخترانه آسیه از مدارس دوره دوم منطقه 15 شهرداری و ناحیه 6 آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد.

این مراسم همزمان با آغاز فعالیت ستاد مهر شهر اصفهان با هدف ساماندهی ترافیک شهر در فصل بازگشایی مدارس بود. در این راستا واحدهای مختلف ترافیکی شامل پلیس راهور، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان و... با هدف نمایش آمادگی چرخه ترافیکی شهر در ابتدای مهرماه، در جریان این برنامه مستقر شدند.

شهردار اصفهان در این مراسم اظهار کرد: امروز به دانش آموزان، دانشجویان و معلمان ارزشمندی اختصاص دارد که با آموختن کار را آغاز کرده‌اند.

قدرت الله نوروزی با بیان اینکه امروز، روز آموختن است، افزود: از خداوند می‌خواهیم که به ما توفیق دهد تا هنگام دست گرفتن قلم جز رضای او چیزی ننویسیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید بگویند چه مشکلاتی برای زیست بهتر در شهر وجود دارد، گفت: دانش آموزان باید در کلاس‌های درس خود زمینه رشد کافی و لازم را به دست آورده و علاوه بر درس، فضایی برای حضور دانش آموزان در مباحث فرهنگی و اجتماعی ایجاد شود.

شهردار اصفهان با محکومیت حادثه تروریستی اهواز، تصریح کرد: با این حرکت‌ها در راه استقامت ملت ایران خدشه‌ای وارد نمی‌شود و قطعا دستگاه‌های اطلاعاتی با این حرکت‌ها برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش برنا؛ در این مراسم  معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان، فرماندار و شهردار اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان، امام جمعه خوراسگان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسئولان نظامی و انتظامی، اعضای شورای بسیج و سایر مسوولان استانی حضور داشتند.

 

 

نظر شما