استاندار اصفهان:

تیر باران کردن مردم پایین‌ترین حد عملیات تروریستی است

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۵:۴۶
کد خبر: ۷۵۶۶۴۹
تیر باران کردن مردم پایین‌ترین حد عملیات تروریستی است
استاندار اصفهان گفت: تیرباران کردن مردمی که به تماشای رژه نظامی نشسته‌اند پایین‌ترین حد عملیات تروریستی است.

به گزارش خبرگزاری برنا اصفهان- محسن مهرعلیزاده صبح امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم اظهار کرد: دفاع مقدس افتخار ملت ایران است و به سلحشوران، جانبازان، آزادگان و همه  ملت ایران این افتخار را تبریک عرض می کنم.

وی افزود: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی افتخار این را داریم که با عزت و اقتدار روی پای خودمان ایستاده ایم و هیچ کسی اجازه بد نگاه کردن را به کشور ندارد و تهدیدات دشمن را ذیل این که جدی می گیریم ولی ناچیز و ناکارآمد می دانیم.

استاندار اصفهان با اشاره به حادثه  تروریستی اهواز عنوان کرد: این عمل نشان از ضعف، استیصال و زبونی دشمن دارد دشمنی که این همه رجز خوانی  و از ابزار های سیاسی، اقتصادی و نظامی استفاده و ملت بزرگ ایران را تهدید می کند. بارها پاسخ دندان شکن هم دریافت کرده است، این دشمن با طراحی عملیات تروریستی در اهواز بسیار حقیر گشته است.

مهرعلیزاد ادامه داد: تیرباران کردن مردمی که به تماشای رژه نظامی نشسته‌اند پایین‌ترین حد کار عملیاتی و حتی پایین‌ترین حد برای کارهای تروریستی است.

وی افزود: همگی متاثر هستیم از این که 24 نفر از عزیزانمان در این حادثه به شهادت رسیده اند و نزدیک به  60 نفر مجروح هستند و به خانواده های شهدا تسلیت عرض می کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در اصفهان خاطرنشان کرد: حضور وزیر ارتباطات می تواند کارگشایی هایی را در جهت زیر پروژه ها و زیر ساخت ها داشته باشد و استان می تواند از حضور و دستورات ایشان کمال بهره را ببرد و مدیران استان بایستی امکاناتی را بخواهند که در سطح کشور موثر واقع شود.

مهرعلیزاد در پایان یادآور شد: استان اصفهان  پتانسیل های فردی ، فکری ، سواد ، اندیشه ،دانشی و دانشگاهی دارد که اگر امکانات تکنولوژی و ارتباطی در اختیارش قرار بگیرد می تواند ارائه کننده بیشتر خدمات علمی ، آموزشی و تحقیقاتی در سطح کشور و منطقه را داشته باشد.

د/ 2

 

نظر شما