دبیر هیات جودو استان اصفهان:

منتخبین جودو استان اصفهان برای اعزام به مسابقات کشوری در اردو هستند

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۹:۲۴
کد خبر: ۷۵۶۹۱۱
منتخبین جودو استان اصفهان برای اعزام به مسابقات کشوری در اردو هستند
دبیر هیات جودو استان اصفهان گفت: در حال حاضر منتخبین جودو استان اصفهان در رده سنی خردسالان و نونهالان، جوانان و بزرگسالان برای اعزام به مسابقات کشوری در اردو هستند.

حمیدعصارزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اصفهان اظهار کرد: همایون طبایی دبیر هیات جودو است و بصورت شبانه‌روز و در 3 شیفت فعالیت دارد، کمیته‌ها نیز فعال بوده و همه  مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهند. هیات شهرستان‌ها نیز فعال بوده و مشکلی در این موضوع نداریم، ارتباط بسیار خوبی با فدراسیون و نیز اداره کل ورزش و جوانان استان داریم و هم کارها براساس تعامل، حضور و هم‌فکری انجام می‌شود

وی بیان کرد: مسابقات براساس تقویم فکری که در اوایل سال تهیه شده به تمام روسای هیات‌ها دبیران وکمیته‌ها ارسال شده است و براساس برنامه و تقویم ورزشی که در فروردین ماه بسته شده تمام هیات‌های جودو سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند.

رئیس هیات جودو استان اصفهان ادامه داد: در یکسال گذشته خوشبختانه هیات های شهرستان‌ها پا به پای هیات استان حرکت کردند و مشکل خاصی وجود ندارد و در 6 ماه پایانی سال نیز طبق روال تقویم پیش می‌رویم.

عصارزادگان در خصوص اوضاع مالی هیات جودو گفت: اوضاع مالی هیات جودو بد نیست و  خوشبختانه نگران مباحث مالی نیستیم.

منتخبین جودو اصفهان در اردوی تیم ملی

دبیر هیات جودو استان اصفهان هم به برنا گفت: در حال حاضر منتخبین جودو استان اصفهان در 2 رده سنی خردسالان و نونهالان برای اعزام به مسابقات کشوری در اردو بوده و مسابقات نونهالان به مناسبت هفته دفاع مقدس روز جمعه در خانه جودو برگزار می‌شود.

همایون طبایی اظهار کرد: در حال حاضر منتخبین جودو استان اصفهان در 2 رده سنی خردسالان و نونهالان برای اعزام به مسابقات کشوری در اردو بوده و مسابقات نونهالان به مناسبت هفته دفاع مقدس روز جمعه در خانه جودو برگزار می‌شود. همچنین مسابقات کاتای جوانان در رده سنی زیر 21 سال آقایان و بانوان 20 مهر ماه در خانه جودو برای آقایان و در باشگاه حب‌الائمه برگزار می‌شود، رده سنی جوانان و بزرگسالان در اردو بوده و نیز اعزام بزرگسالان به مسابقات کشوری را در برنامه داریم و برنامه هیات نیز طبق روال پیش می‌رود.

وی درباره شرایط ورزشکاران استان اصفهان گفت:  2 بانوی ملی پوش جودوکار استان اصفهان  تا آخرین لحظه در اردوی تیم‌ملی برای حضور در جاکارتا بودند که طی جابه جایی صورت گرفته این دو بانوی ملی‌پوش به این رقابت‌ها اعزام نشدند. در بخش آقایان نیز 5 نفر از استان اصفهان عضو تیم‌ملی بوده که در حال فعالیت هستند.

ق/ 2

 

نظر شما