رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان:

فرآیند استعدادیابی راه‌حلی جز توسعه آکادمی‌ها و باشگاه‌ها ندارد

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۸:۴۳
کد خبر: ۷۵۶۹۷۲
رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان گفت: سعی داریم حلقه کشف استعداد و اتصال آن به آکادمی و باشگاه‌هایمان را به خوبی انجام بدهیم چون فرآیند استعدادیابی هیچ راه‌حلی جز توسعه آکادمی‌ها و باشگاه‌ها ندارد.

مهدی تکابی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان گفت: طراحی طرح استعداد تا اسطوره در کارگروهی از متخصصین تنیس روی میز انجام گرفت و در حال حاضر هم با جدیت در حال پیگیری است در سال گذشته 17 جشنواره استعدایابی در 2 بخش استعدایابی همگانی و پیشرفته در سطح استان اصفهان برگزار کردیم. پلن‌هایی بعدی هم برای جشنواره‌های استعدایابی طراحی شده که فکر می‌کنم ارزش این پلن‌ها از کشف استعداها بیشتر است.

وی ادامه داد: پس از  کشف  استعدادها، بین کشف  و اتصال آن به آکادمی‌ها و باشگاه‌هایمان  باید رایزنی کنیم، اگر مدیران اجرایی ما بتوانند این فاصله را به ما نزدیک کنند و این اتصال برقرار شود اتفاقات بسیار خوبی در ورزش کشور می‌افتد.

رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان بیان کرد: تا زمانی که نگاه مدیران ورزشی ما کوتاه مدت باشد و پرورش نخبه‌های گلخانه‌ای باشد، قطعا  نه تنها گامی رو به جلو برداشته نمی‌شود بلکه  در آینده ضعف‌ها بیشتر خواهد شد ولی اگر فرآیندها و ساختارها اصلاح شود شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

تکابی  با اشاره به برگزاری منطقه‌ای جشنواره‌ها تصریح کرد: در هر منطقه‌ای از استان که این جشنواره برگزار می‌شود افراد منتخب و استعدادهای برتر به  نزدیک‌ترین آکادمی‌ آن منطقه معرفی می‌شوند و در مرحله بعد مورد آموزش قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به 3 پلن مورد توجه در قسمت آکادمی‌ها افزود: 3 پلن مورد توجه قرار گرفته وبا جدیت در حال پیگیری است. مرحله اول سامان بخشی زیرساخت‌های آکادمی‌، مرحله دوم آموزش مربیان و مرحله سوم نظارت میدانی دقیق در آکادمی ها است و سعی داریم حلقه کشف استعداد و اتصال آن به آکادمی و باشگاه‌هایمان را به خوبی انجام بدهیم چون فرآیند استعدادیابی هیچ راه‌حلی جز توسعه آکادمی‌ها و باشگاه‌ها نخواهد داشت و هر دلیل غیر از این به صورت موقت و گلخانه‌ای خواهد بود.

رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه‌حل برون رفت از بحران در بحث استعدایابی را توسعه آکادمی‌ها و باشگاه‌ها می‌دانم و اعتقاد و استراتژی ما در هیات تنیس روی میز توسعه آکادمی‌ها و باشگاه‌ها است.

ق / 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز