مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا غرور ملی می‌آفرینند

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۵۷۰۵۱
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: قرار است قهرمانان حاضر در این مراسم نه تنها در عرصه ورزش بلکه در سایر حوزه ها بتوانند پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزار در بیاورند آن‌‌ها همیشه افتخار کشور بوده‌اند و غرور ملی برای مردم ایران ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان؛ محمد سلطان حسینی صبح امروز در مراسم بدرقه نمایندگان اصفهان در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018 اظهار کرد: قرار است قهرمانان حاضر در این مراسم نه تنها در عرصه ورزش بلکه در سایر حوزه ها بتوانند پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزار در بیاورند، آن‌‌ها همیشه افتخار کشور بوده‌اند و  غرور ملی برای مردم ایران ایجاد می‌کنند.

وی افزود: چند وقت پیش یکی از معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به من گفت حقوق و مزایایی که من دریافت می‌کنم شاید به اندازه کسی نباشد که کنار یکی از تیم های لیگ‎‌برتری به ورزشکاران آب می‌دهد. من هم به عنوان مدیرکل درک می کنم که همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات‌های ورزشی صبح تا شب در حال فعالیت هستند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان برای این ورزشگاهی که چند صد متر آن طرف‌تر ساخته شد، چه زحمات شبانه‌روز کشیده است تا ورزشکاران بتوانند در آن تمرین کنند و امروز به این مسابقات اعزام شوند.

سلطان حسینی افزود: تیم‌های ورزشی شهرداری و بسیج ورزشکاران فعالیت‌هایی انجام می‌دهند تا مردم به پرچم مقدس جمهوری اسلامی افتخار کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته نزدیک به 9 میلیارد تومان بین 50 هیات‌ بین استانی و 100 هیات بین‌استانی تقسیم شد و می‌دانیم که به بعضی از هیات‌های ورزشی بیشتر از یک میلیون بودجه نرسیده است در صورتیکه مثلا یک تیم از خوروبیابانک برای انجام مسابقات باید به  شهر اصفهان ورزشکار اعزام کند و این موضوع به بودجه نیاز دارد و اینجا است که مشخص می‌شود رییس هیات آن شهرستان چه قدر تلاش کرده است.

ق/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز