هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان؛

تیم دختران مس کویر کرمان مهمان نامی‌نو اصفهان است

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۶:۵۹
کد خبر: ۷۵۷۸۹۰
تیم دختران مس کویر کرمان مهمان نامی‌نو اصفهان است
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: جمعه در اصفهان میزبان تیم خوب و منسجم دختران مس کویر کرمان خواهیم بود، این تیم با یک بازی کمتر نسبت به تیم ما در رده سوم جدول قرار دارد.

شهناز یاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: روز جمعه در اصفهان با تیم دختران مس کویر کرمان دیدار خواهیم کرد؛ تیمی که شناخت خوبی روی آن داریم.

وی افزود: تیم دختران مس کویر کرمان سال‌هاست که در لیگ برتر بازی می‌کند و تیم خیلی خوبی است، با توجه به اینکه از ابتدای فصل تمریناتش را به موقع شروع کرد و بازیکنانش هم اکثرا بومی هستند از شرایط خوبی برخوردار است و خوب حمایت می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان اضافه کرد: امسال این تیم یک یا دو بازیکن ملی‌پوش جذب کرده که با دیگر بازیکنان خوب و ملی‌پوش خود یک تیم کاملا منسجم را تشکیل داده است، در مسابقاتی هم که انجام داده با یک باخت، یک تساوی و یک بازی کمتر نسبت به تیم ما در رده سوم جدول قرار دارد؛ حریف سرسختی است و بازی ما هم مقابل این تیم بازی سختی خواهد بود، در کل امیدوارم یک بازی خوب از هر دو تیم ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط ما رفته‌رفته بهتر می‌شود، با دو جلسه تمرین در مسابقه قبل مقابل پارس‌آرا بازی کردیم و این هفته هم با دو جلسه تمرین به مصاف تیم دختران مس کویر کرمان می‌رویم؛ در کل از این هفته به آن انسجام تیمی که انتظار داریم، می‌رسیم همچنین با تمرینات منظمی که خواهیم داشت و اینکه مسابقات جمعه به جمعه برگزار می‌شود و فشردگی ندارد این روند خوب و آمادگی به تیم برمی‌گردد.    

پ/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز