دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

بازی خوب و تماشاگر پسندی بود

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۳:۴۱:۴۴
کد خبر: ۷۵۸۱۳۴
بازی خوب و تماشاگر پسندی بود
دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوب و تماشاگر پسندی بود، چون پس از چندین مساوی پشت سر هم آمده بودیم تا سه امتیاز دیدار را به دست بیاوریم که متاسفانه در دقایق آخر بازی گل تساوری را دریافت کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، شهاب گردان بعد از تساوی تیمش مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نتیجه بدی نبود، ولی چون نتیجه  دو بر صفر  پیش بود و در نهایت بازی مساوی کردیم کار برای ما سخت شد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند، تیم ما در نیمه دوم در ضدحملات می‌توانست به گل‌های بیشتری دست پیدا کند، همچنین تیم ذوب‌آهن موقعیت‌هایی را داشت.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: بازی خوب و تماشاگر پسندی بود، چون پس از چندین مساوی پشت سر هم آمده بودیم تا سه امتیاز  دیدار را به دست بیاوریم که متاسفانه در دقایق آخر بازی گل تساوری را دریافت کردیم.

گردان افزود: تقریبا همه بازی‌ها را تا حالا مدیریت کردیم به جز یک بازی که با پدیده بود و واقعا از نظر  بازی  از ما بهتر بودند، در تمام بازی‌ها همواره پا به پای دیگر تیم‌ها پیش رفتیم، حداقل اینکه اگر بهتر نبودیم هم‌پای تیم‌های دیگر بازی کردیم بخاطر همین مسئله است که نتیجه‌هایمان همیشه مساوی است.

وی درباره اینکه پیش از شروع بازی در زمین حاضر نبوده است، گفت: لباس دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن  ایراد داشت و از من خواهش کرد که پیراهن خود را عوض کنم، من هم لباس خود را عوض کردم.

ق/ 3

 

نظر شما