سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

ذوب‌آهن طلسم شده است

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۳:۴۰:۱۹
کد خبر: ۷۵۸۱۳۶
ذوب‌آهن طلسم شده است
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیممان طلسم شده و بیش از این بدشانسی برای ما نمی تواند رخ بدهد، توپ را ما لو دادیم و و ضربه ایمانی را که رشید به راحتی می‌توانست بگیرد به زمین می خورد، پله می شود و به درون دروازه‌مان رفت.

 

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، امید نمازی پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: اتفاق خاصی رخ نداد و ما بازی را از ابتدا خوب شروع کردیم و فرصت های خوبی داشتیم.

وی تصریح کرد: دروازه‌بان صنعت نفت شب خوبی را داشت و دو سه بار سیوهای خوبی داشت، اما در مجموع اشتباهات انفرادی و دادن  خطاهایی که بازیکنانم پشت محوطه جریمه انجام دادند ، باعث شد دو گل دریافت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: تیممان طلسم شده و بیش از این بدشانسی برای ما نمی تواند رخ بدهد، توپ را ما لو دادیم  و و ضربه ایمانی را که رشید به راحتی می‌توانست بگیرد به زمین  می خورد، پله  می شود و به درون دروازه‌مان رفت.

نمازی با اشاره به عملکرد داوری عنوان کرد: نمی دانم امروز چه بگویم، بدشانسی آوردیم و نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم، به هر حال همه چیز دست به دست هم داد تا باز هم دو امتیاز مهم این بازی را از دست بدهیم. خسته نباشید به بازیکنانم می گویم، چون از جان و دل مایه گذاشتند و 10 نفره توانستند بازی را برگردانند که این کم اتفاق می افتد.

وی افزود: تلاش بازیکنم امشب به اندازه‌ای بود که بتوانیم 10 نفره نتیجه را عوض کنیم. در بازی‌هایی که جلو هستیم و یا بازی مساوی است، باید همین‌گونه تلاش کنیم و اگر این کار را انجام دهیم بخت تیم هم باز می‌شود و توپ‌های‌مان گل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص ضعف گلزنی و خط دفاعی این تیم خاطر نشان کرد: بخشی از حرف شما را تا حدودی قبول دارم. درجلسه فنی قبل از بازی فرمول پیروزی را به بازیکنان گفتم. که اول نباید گل بخوریم و دوم این که فوتبال بازی کنیم و موقعیت بسازیم و سوم گل بزنیم.

نمازی تاکید کرد: ما اشتباهاتی داشتیم و درپی این اشتباهات دو گل خوردیم. اگر فیلم بازی را ببینید خواهید دید دفاع تیم حریف چقدر اشتباه کرده است. در نیمه اول تمام حمله‌ها توسط ما انجام شد و ضربه می‌زدیم، اما دروازه‌بان‌شان خوب توپ ها را مهار می کرد. در مقابل تک اشتباهات ما هم سریع به گل تبدیل می شد. این بختی است که  تیم ما باید برگردد و ما در دفاع باید بهتر شویم. ما از اشتباهات بسیار ضربه خوردیم .

وی با اشاره به  عدم حضور مسلمان در ترکیب اصلی یادآور شد: من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. انتظار دارم همه زحمت بکشند و تلاش کنند و تانک خود را خالی کنند. اگر بازیکنی این کار را بکند در ترکیب اصلی قرار می‌دهم، اما وقتی بازیکن نمی‌خواهد تلاش کند نمی‌توانم در بازی بگذارم. احساس من این است که با بازیکنانی که این کار را نمی‌کنند، نمی‌توانیم بازی را 10 نفره به تساوی بکشانیم. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: من از یکسری از بازیکنانم انتظاراتی دارم. مثلاً از حسینی انتظار بالایی دارم و امشب او بهترین بازی خودش را به نمایش گذاشت. به او بعد از بازی گفتم تا الان کجا بودی؟! این  تلاش ها و زحمت کشیدن ها اگر در تمام بازی ها انجام شود ما به پیروزی می‌رسیم. شکی نداریم که خوب بازی می‌کنیم و البته اشتباهاتی داریم. شانس هم با ما یار نبوده و باعث شده است امتیازاتی از دست بدهیم، ولی یقینا بعد از تعطیلات شروع به بردن می‌کنیم. همین که بازی امروز را مساوی کردیم نشانه خوبی برای  آینده تیم ما است.

د/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز