با حضور ۱۸۰ ورزشکار؛

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان اصفهان در کاشان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۲:۵۹
کد خبر: ۷۵۸۵۲۰
سرپرست هیات کشتی استان اصفهان گفت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان اصفهان در تاریخ چهارم، پنجم و ششم مهرماه برگزار شد و 180 ورزشکار در مدت سه روز با یکدیگر رقابت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، مسابقات کشتی آزاد جوانان استان اصفهان گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سرپرست هیات و پیشکسوتان کشتی استان اصفهان به میزبانی شهر کاشان برگزار شد.

مصطفی میرزایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی آزاد اظهار کرد: مسابقات کشتی قهرمانی استان اصفهان، روز گذشته در شهرستان کاشان برگزار شد، تمام شهرستان‌های استان اصفهان در این رقابت‌ها حاضر بودند، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان اصفهان در تاریخ چهارم، پنجم و ششم مهماه برگزار شد و 180 ورزشکار در مدت سه روز با یکدیگر رقابت کردند.

وی ادامه داد: در روز نخست کلینیک مربیان، داوران و پذیرش برگزار شد، صبح روز دوم وزن‌کشی اوزان مختلف بود که برای نخستین بار در ایران ده باسکول وزن‌کشی قرار دادیم و وزن‌کشی در کمترین زمان و حدود 15 دقیقه به اتمام رسید.

سرپرست هیات کشتی استان اصفهان ادامه داد: در روز نخست این رقابت‌ها فینالیست‌ها مشخص شدند، در روز دوم گروه بازنده‌ها برای مشخص شدن نفرات سوم تا پنجم با یکدیگر مسابقه دادند و پس از آن نیز مسابقات فینال با حضور تمام مسئولین سیاسی، ورزشی، شهرداری، شورای شهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان برگزار شد.

ق/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز