معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

بازرسان در خصوص کارت بیمه سلامت کوتاه نیایند

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۷:۴۰
کد خبر: ۷۵۹۱۳۰
بازرسان در خصوص کارت بیمه سلامت کوتاه نیایند
معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: متأسفانه تا اتفاقی نیفتد برخی افراد به لزوم داشتن کارت بیمه ورزشی پی نمی‌برند و از بازرسان درخواست می‌کنم اصلاً در این خصوص کوتاه نیایند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، علیرضا امینازاده در دوره آموزش ناظران و ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان اظهار کرد: در سال‌های اخیر تلاش کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به صدور مجوز تأسیس باشگاه‌ها اقدام کنیم. البته قطعاً ایراداتی هم وجود دارد که انتظار داریم بازرسان و ناظران این موارد را به ما اطلاع دهند.

وی افزود: در سال 92، 670 باشگاه در استان اصفهان وجود داشت که این رقم امسال به حدود 1300 تا 1400 باشگاه رسیده است.

معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه با افزایش تعداد باشگاه‌ها کار بازرسی و نظارت بر آنها نیز مشکل‌تر می‌شود، ادامه داد: در بازرسی از باشگاه‌ها این نکته را در نظر بگیرید که موسسان و مسئولان آنها علاوه بر کسب درآمد برای توسعه ورزش استان تلاش می‌کنند، اما این باعث نشود که در مورد ایرادهای احتمالی مماشات صورت گیرد.

امینازاده با تأکید بر خارج شدن بازرسی‌ها از حالت سنتی و دستی و رفتن به سمت الکترونیکی شدن ثبت تخلفات گفت: بازرسی‌ها باید چابک شود و در این راستا، برای بازدید از استخرهای استان نرم‌افزاری تهیه شده است. همچنین تلاش می‌کنیم از نظر مالی از بازرسانی که خارج از ساعت اداری فعالیت می‌کنند بیشتر حمایت کنیم تا انگیزه بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان نباید با مدیران باشگاه‌های متخلف یا کسانی که از بازرسی ممانعت می‌کنند درگیر شوند و تنها با ارائه گزارش از طرف بازرس، به صورت قانونی با این باشگاه‌ها برخورد می‌شود.

معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: متأسفانه تا اتفاقی نیفتد برخی افراد به لزوم داشتن کارت بیمه ورزشی پی نمی‌برند و از بازرسان درخواست می‌کنم اصلاً در این خصوص کوتاه نیایند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز