جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان:

نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارند

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۳:۴۸
کد خبر: ۷۵۹۷۸۹
نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارند
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان گفت: این امید را به مردم می‌دهیم که نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارند و با اقتدار و استوار مقابل حملات دشمن و مزدوران می‌ایستند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در نشست خبری فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) در خصوص برگزاری «همایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج» با بیان اینکه دشمن در راستای تامین اهداف خود بر موضوعات داخلی کشور متمرکز شده است، اظهار کرد: از جمله دلایل تمرکز دشمن بر این مباحث را می‌توان به شکست آنها در ماموریت‌های برون مرزی و منطقه اشاره کرد؛ طبق گفته خود آنها ۶ تریلیون در منطقه خرج کرده‌، اما هیچ دستاوردی نداشته و به اهداف خود نرسیده‌اند.

وی افزود: به خطر افتادن امنیت صهیونیسم، ناتوانی آمریکایی‌ها برای جنگ مستقیم با ایران و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر دلایل تمرکز دشمن بر مسائل داخل کشور است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه «دوران بزن و در رو تمام شده است» گفت: توان و امکاناتی برای جمهوری اسلامی ایران فراهم شده که هر لحظه برای پاسخ‌گویی به تهدیدات آمادگی لازم دارد و با توجه به اینکه دشمن فعالیت‌های خصمانه خود را در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و نظامی گسترده است و پشتوانه آن نیز وزارت خزانه‌داری آمریکا است، ایران نیز از تمام این توان و ظرفیت ها استفاده کرده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مجموعه‌هایی که در شرایط حساس کنونی از توان و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند، سازمان بسیج است که در سال ۵۸ بذر آن کاشته شده و هنوز با همبستگی کامل، در صحنه حضور موثر دارد.

سردار فدا با بیان اینکه رزمایش اقتدار نیروهای بسیج از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است، تصریح کرد: مرحله اول در تاریخ ۹ شهریور ماه سال جاری با سازماندهی و اعزام نیروهای جهادی به مناطق محروم برگزار شد که حدود ۳۵۶ گروه جهادی به نقاط محروم و نیازمند برای کمک در اقدامات عمرانی، بهداشتی و اقتصاد مقاومتی و ... اعزام شدند.

وی افزود: مرحله دوم رزمایش، فراخوان و آمادگی گردان‌های مختلف برای نمایش رژه نیروهای بسیجی در استان و شهرستان‌ها است. مرحله سوم نیز در روز جمعه تحت عنوان «رزمایش اقتدار» برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) استان اصفهان گفت: این رزمایش در جهت نمایش انسجام نیروهای بسیجی و توانمندی آنها در حمایت از جمهوری اسلامی ایران، ضربه شستی برای دشمن خواهد بود. علاوه بر این رزمایش، یک مجموعه درمانی تحت عنوان پلی کلینیک شهید کاظمی در سپاهان شهر افتتاح خواهد شد.

سردار فدا با اشاره به اینکه سپاه ماموریت‌هایی دارد که عمدتاً در راستای کمک به دولت و دستگاه‌ها است، گفت: کنترل بازار، مبارزه با قاچاق کالا و احتکار، ایجاد آرامش در جو روانی حاکم و بصیرت‌افزایی مردم و روشن کردن اهداف دشمن برای آن‌ها و ... از دیگر فعالیت‌های سپاه است. این امید را به مردم می‌دهیم که نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارند و با اقتدار و استوار مقابل حملات دشمن و مزدوران می‌ایستند.

وی در خصوص حادثه تروریستی اهواز گفت: آنچه در این حادثه دارای اهمیت است، آمیخته شدن خون نیروهای ارتش، بسیج، سپاه و مردم است و نکته مهم این است که تروریست‌ها در صحنه کشته شدند که این امر نشان از آمادگی نیروهای مسلح دارد.

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز