هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان؛

رویارویی نامی‌نو با پویندگان صنعت فجر شیراز / تلاش نماینده اصفهان برای کسب نتیجه در خانه حریف

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۲:۱۸
کد خبر: ۷۶۰۵۸۷
رویارویی نامی‌نو با پویندگان صنعت فجر شیراز / تلاش نماینده اصفهان برای کسب نتیجه در خانه حریف
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: تیم ما برای بازی فردا آماده است؛ این امید را دارم که برابر تیم میزبان، پویندگان صنعت فجر شیراز، نتیجه بگیریم.

شهناز یاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: جمعه در شیراز به مصاف تیم پویندگان صنعت فجر این شهر می‌رویم تا یک بازی خوب را انجام دهیم.

وی به وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی اشاره کرد و افزود: پویندگان صنعت فجر شیراز با قرار گرفتن در میانه جدول و کمی بالاتر جایگاه خوبی دارد و تیم خوب و پرمهره‌ای است، ما هم در حال حاضر صدر جدول هستیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان اضافه کرد: بازیکنان شیرازی که سال‌ها با حضور در تیم‌های دانشگاه آزاد و صنعت نفت آبادان کسب تجربه کردند اکنون در اختیار تیم هستند و برای تیم شهر خودشان بازی می‌کنند، حتی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان و یکی از دروازه‌بان‌های تیم ملی در این تیم شیرازی حضور دارند؛ پویندگان صنعت فجر شیراز یک تیم سرعتی است و ما بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از اول فصل تا الان که بازی‌هایشان را دنبال می‌کنم روی کارهای فردی‌شان به موفقیت رسیدند؛ امیدوارم ما هم با توجه به تمرینات خوب و منظمی که در این هفته داشتیم، بتوانیم خوب عمل کنیم.

یاری بیان کرد: در حقیقت در طول هفته چهار جلسه تمرینی خوب و مفید داشتیم و اشکالات بازی‌های قبلمان را برطرف کردیم تا برای این بازی آمادگی کافی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از نظر فنی نسبت به آن اوایل که به اصفهان آمدیم، تیم خیلی بهتر شده؛ اینکه بچه‌ها مرتبا تمریناتشان را انجام می‌دهند، سالن در اختیارمان هست و شرایط خوب تمرینی که داریم در عملکردمان تأثیر داشته است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان خاطرنشان کرد: از تمام وقتمان استفاده کردیم و سعی کردیم افت بدنی که در بچه‌ها ایجاد شده بود را با چند جلسه تمرینی که در اصفهان داشتیم برطرف کنیم تا دوباره آمادگی‌شان برگردد؛ فکر می‌کنم حدودا 80 درصد، تیم به آمادگی رسیده و ما در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانیم شرایط آرمانی‌مان را به دست بیاوریم. 

پ/ 3

        

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز