نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

مردم از سیاسی‌بازی خسته شده‌اند

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۱:۵۴
کد خبر: ۷۶۳۰۲۳
مردم از سیاسی‌بازی خسته شده‌اند
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: مردم از سیاسی بازی خسته شده‌اند و ترجیح می‌دهند خط و خطوط را کنار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه دادستان اصفهان اظهار کرد: اینجا در حضور دادستان کل عرض کنم که ساختمان‌های دادگستری و دادسراهای اصفهان لایق این نهاد نیست.

وی با اشاره به گزارش عملکرد رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: این اتفاق قابل توجهی است که پرونده‌های مسن در این سال‌ها کمتر شده، همچنین به خوبی تشنج‌هایی که عموماً با مرکزیت اصفهان شروع می‌شود را مدیریت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان ادامه داد: مردم از سیاسی بازی خسته شده‌اند و ترجیح می‌دهند خط و خطوط را کنار بگذارند؛ تا زمانی که یک مسؤول بیاید و تجربه کسب کند، رئیس‌جمهور عوض شده و از بالا تا پایین همه را جابجا می‌کند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به چالش‌های موجود در استان عنوان کرد: اصفهان با تمام مسائلی که مواجه است، استانی بسیار امن به واسطه فعالیت‌های نهادهای امنیتی و قضائی است.

وی تأکید کرد: دست به دست دهیم تا دشمنان بدانند که تحریم‌ها به جز این که ما را مقاوم می‌کند برای آن‌ها سودی نخواهد داشت.

امام‌ جمعه اصفهان با اشاره به سخنان ترامپ در خصوص عربستان تصریح کرد: هم جای ناراحتی دارد و هم خوشحالی، این که کشور اسلامی به قدری ذلیل شود که رئیس‌جمهور آمریکا بگوید «اگر حمایت ما نباشد طی دو هفته نابود شدنی هستید» ناراحت کننده است، خوشحالی از این که کمتر کسی که در کشور ما باقیمانده که به آمریکا خوش‌بین باشد.

وی یادآور شد: پیش از انقلاب در زمینه تسلیحات کجا بودیم؟ کشورهای همسایه ما کجا هستند؟ در همین حمله موشکی سپاه اگر موشک‌ها به هدف نخورده بود، سروصداهای زیادی به پا می‌شد اما وقتی ساکت شده‌اند نشان می‌دهند موشک‌ها به هدف خورده‌اند.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: در کشور هیچ چیز کم نداریم به جز نیروهای دغدغه‌مند و مسؤولیت‌پذیر؛ پهپاد پیشرفته آمریکایی را می‌نشانیم اما در صنعت ما قطعاتی از خودرو را نمی‌توانیم تولید کنیم، اگر چنین نیروهایی در تمام بخش‌های کشور حضور پیدا کنند در همه حوزه‌ها شاهد پیشرفت چشم‌گیر خواهیم بود.

 

نظر شما