در مسیر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

صفرزاده قهدریجانی: در اولین تجربه مسابقات پاراآسیایی، ۳ مدال گرفتم

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۷:۳۹
کد خبر: ۷۶۳۶۴۳
هاجر صفرزاده قهدریجانی گفت: با توجه به اینکه برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کردم از عملکرد خودم راضی بودم اما در عین حال انتظار داشتم نتایج و رکوردهای بهتری را به دست می‌آوردم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، باز هم مدال باز هم افتخار؛ نقره‌ای دیگر این بار در دوی 400 متر سرعت؛ بانوی دونده کم‌بینای اصفهانی که در دو رقابت اخیر به مدال دست یافته بود در آخرین مسابقه نیز مدال‌آور شد.

نشان نقره او در ماده 200 متر سرعت، برنزش در 100 متر سرعت و مدال نقره‌ای که در 400 متر سرعت کسب کرد حیرت همه را برانگیخت چراکه با سن‌وسال کم نتیجه‌ای گرفت دور از انتظار؛ تلاشی که با موفقیت معنا پیدا کرد و با سخت‌کوشی گره خورد.

میدان سخت جاکارتا توانایی‌اش را در سریع دویدن آزمود تا دونده جوان تجربه این عرصه را از یاد نبرد؛ او که با توکل و امید نیرو می‌گیرد برابر سختی‌ها همیشه پیروز است.    

این ملی‌پوش که به رقابت‌هایش در بازی‌های پاراآسیایی پایان داد در گفت‌وگویی نظر خود را درباره آخرین مسابقه و رقابت‌های سه ماده بیان می‌کند.

هیچ‌کس فکر نمی‌کرد موفق شوم

هاجر صفرزاده قهدریجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: مسابقه دوی 400 متر سرعت که 19 مهر ماه سال جاری انجام گرفت، مرحله مقدماتی‌اش حذف و تنها فینال برگزار شد.

وی افزود: من شانس طلا داشتم و حدودا 50 متر مانده به خط پایان نفر اول بودم اما چون واقعا در این مدت خسته شده بودم بدنم جواب نداد و مقام‌اولی را از دست دادم البته قبل از مسابقه هم خستگی را داشتم و بدنم خالی کرده بود.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا عنوان کرد: در نهایت هم تایلند به مقام اول رسید، من دوم شدم و هند عنوان سومی را دریافت کرد، خوشحالم در این مسابقات هر ماده‌ای را که شرکت کردم توانستم به مدال آن ماده دست پیدا کنم.

وی بیان کرد: البته برای خیلی‌ها جای سؤال بود که من با سن کم چطور توانستم این نتایج را به دست بیاورم و برایشان قابل باور نبود حتی قبل از مسابقات هم گفته می‌شد که من نمی‌توانم در بازی‌های پاراآسیایی نتیجه بگیرم و به مدال برسم چون سطح رقابت‌ها واقعا بالا است و من کوچکترین شرکت‌کننده در بخش دوومیدانی بودم.

صفرزاده تأکید کرد: خدا را شکر می‌کنم و دلیل موفقیتم را اول دعای خیر خانواده‌ام می‌دانم و بعد تلاش‌های مربی‌ام چون خیلی زحمت کشید همچنین خدا خیلی کمکم کرد که توانستم در این مسابقات یک نتیجه خوب بگیرم.

وی خاطرنشان کرد: در کل رقابت‌ها سطح بالایی داشت چراکه مسابقات پاراآسیایی و پارالمپیک از رویدادهای مهم ورزشی در دنیا است به خصوص پاراآسیایی که در آسیا سطح بالایی دارد؛ با توجه به اینکه برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کردم از عملکرد خودم راضی بودم اما در عین حال انتظار داشتم نتایج و رکوردهای بهتری را به دست می‌آوردم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا اذعان کرد: چون سنم پایین بود و برای اولین بار در بازی‌های پاراآسیایی حضور پیدا می‌کردم، همه از عملکردم راضی بودند.

پ/ 1

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز