سرمربی تیم تکواندو بانوان کوان استان اصفهان:

تلاش می‌کنیم نتیجه سال گذشته تکرار شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۹:۱۴
کد خبر: ۷۶۴۶۹۵
تلاش می‌کنیم نتیجه سال گذشته تکرار شود
سرمربی تیم تکواندو بانوان کوان استان اصفهان گفت: از الان به بعد اگر بتوانیم مسابقات را با اختلاف امتیاز بالا ببریم، می‌توانیم نایب‌قهرمانی سال گذشته‌مان را تکرار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، اواخر تیر ماه امسال بود که لیگ تکواندو بانوان کشور در بخش کیوروگی آغاز شد و تیم‌ها رودرروی هم قرار گرفتند تا بار دیگر مبارزه‌ای را در این دوره از رقابت‌ها تجربه کنند.

با توجه به اینکه مسابقات به صورت گروهی برگزار می‌شود حال و هوای دیگری به رقابت‌ها داده طوری که شرکت‌کنندگان سطح کیفی بالایی را در رویارویی با هم حس می‌‌کنند و این به پیشرفت کیوروگی کمک می‌کند.

تیم کوان نماینده استان اصفهان مرحله اول رقابت‌ها را با موفقیت گذراند و توانست به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله بعد صعود کند، در شروع مرحله دوم به دلیل اینکه حریفان، حریفان قدرتمندی بودند آن نتیجه‌ای را که انتظار داشت به دست نیاورد و کار برایش سخت شد.

اگر کوان از این مبارزه موفق بیرون می‌آمد در ادامه راحت‌تر عمل می‌کرد و به سکوی برتر نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد؛ اما این اتفاق نیفتاد و باید منتظر نتایج تیم‌ها و همچنین عملکرد خودش در هفته‌های آتی باشد.

مسابقه کن و بام‌لند در سرنوشت ما تأثیر دارد

ناهید امیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: 19 مهر ماه سال جاری مرحله دوم رقابت‌ها آغاز شد و ما در هفته اول این مرحله با کن و بام‌لند روبه‌رو شدیم؛ واقعا سخت بود چون این دو تیم، تیم‌های خیلی خوب و قوی هستند.

وی افزود: برابر تیم کن 7 بر 3 نتیجه را واگذار کردیم و مقابل تیم خوب بام‌لند 5 - 5 به تساوی رسیدیم؛ در حقیقت یک مساوی و یک باخت آوردیم.

سرمربی تیم تکواندو بانوان کوان ادامه داد: تیم‌های تهرانی کن و بام‌لند بازیکنان غیربومی و نیز ملی‌پوش را در اختیار دارند که قدرتمند و سطح بالا هستند، بچه‌های ما می‌توانستند از پسشان بربیایند اما فکر می‌کنم خودشان را باور نداشتند البته خیلی چیزهای دیگر هم بود که باعث شد آن نتیجه دلخواه را به دست نیاوریم انگار همه چیز دست به دست هم داده بود تا تیم کن برنده شود؛ با اینکه خیلی تلاش کردیم نتوانستیم این تیم را ببریم.

وی عنوان کرد: اگر مسابقات بعدی را با اختلاف امتیاز بالا ببریم، می‌توانیم نایب‌قهرمانی سال قبلمان را حفظ کنیم و این بستگی به عملکرد ما در رقابت‌های بعد دارد، در واقع در 5 هفته‌ای که مسابقه داریم اگر بتوانیم با اختلاف امتیاز بالا به برد برسیم حداقل می‌توانیم به حفظ مقام سال گذشته‌مان امیدوار باشیم.

امیری خاطرنشان کرد: این اتفاق به مسابقه کن و بام‌لند هم بستگی پیدا می‌کند یعنی اگر کن بتواند با اختلاف امتیاز بالا تیم بام‌لند را شکست دهد، عنوان نایب‌قهرمانی سال قبل ما حفظ می‌شود.

وی اذعان کرد: در کل بازیکنان تیممان همه بومی هستند و از استان اصفهان در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند، باعث افتخار است چون این بچه‌ها متعلق به این استان هستند و توانستند تا این مرحله صعود کنند، همین خودش خیلی خوب و تحسین‌آمیز است. 

پ/ 2

 

نظر شما