در مسیر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

استکی: وقتی بردیم اشک در چشم‌هایم جمع شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۱:۵۰
کد خبر: ۷۶۵۰۴۲
استکی: وقتی بردیم اشک در چشم‌هایم جمع شد
طیبه استکی گفت: بازی با تایلند یک بازی سرنوشت‌ساز بود وقتی بردیم اشک در چشم‌هایم جمع شد چون خیلی تلاش کرده بودیم و خوشحال بودیم از اینکه بی‌نتیجه برنگشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، بانوی گلبالیست اصفهانی که از سال 89 حضور در مسابقات برون‌مرزی را تجربه کرده جز بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در همه رقابت‌ها شرکت داشته است، او سال 2010 میلادی به همراه تیم ملی در بازی‌های پاراآسیایی گوانگجو حضور پیدا کرده و به مدال برنز دست یافته است.

بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا دومین تجربه این ملی‌پوش در این سطح از رقابت‌ها بوده که نتیجه خوبی را در بر داشته است، وی که به تازگی از این مسابقات به اصفهان بازگشته از چگونگی عملکردشان، مسابقات و سطح حریفان می‌گوید.

تیم‌های قدرتمند برابر ایران کارشان سخت است

طیبه استکی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: سطح مسابقات واقعا بالا بود، تیم‌های چین، ژاپن و تایلند رقبای اصلی ما بودند که خیلی قدرتمند ظاهر شدند؛ تایلند نسبت به گذشته به جای اینکه بگویم پیشرفت کرده بود بهتر است بگویم جهش کرده بود چون فوق‌العاده کار کرد به عنوان مثال در مسابقات آسیایی که سال قبل در تایلند برگزار شد ما یک دور این تیم را 9 بر 2 بردیم و دور دیگر 7 بر 2 به پیروزی رسیدیم؛ اما در این رقابت‌ها دور اول 5 – 5 مساوی کردیم و دور دوم 4 بر 3 به سختی بردیم.

وی ادامه داد: چین از قبل قوی بود و در این مسابقات با قدرت بیشتری عمل کرد طوری که نسبت به قبل خیلی بهتر شده بود بازیکنانش ضربات عالی می‌زدند، ژاپن هم از نظر دفاع خیلی خوب کار کرد و یک تیم دفاعی و سرعتی بود.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی گلبال بانوان تصریح کرد: مسابقات گلبال و هر رشته دیگری در چنین رقابت‌هایی با این سطح اصلا قابل پیش‌بینی نیست که بگوییم تا چه اندازه تغییرات داشته و یا چه نتایجی به دست می‌آید اما ما خودمان نسبت به 2010 گوانگجو خیلی پیشرفت کرده‌ایم از نظر دفاعی، ضربه و خیلی موارد فنی دیگر؛ در مقابل کشورهای دیگر هم پیشرفت خوبی داشتند به خاطر اینکه این کشورها در خیلی از تورنمنت‌ها و مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنند و بسیار آماده هستند.

وی اضافه کرد: آن‌ها تجربه‌شان بیشتر است، البته مقابل ما کار سختی دارند و به راحتی نمی‌توانند از سد ما بگذرند و باید خیلی تلاش کنند؛ در نهایت هم ژاپن به مقام اول رسید، چین دوم شد و ایران بر سکوی سوم ایستاد.

استکی بیان کرد: وقتی بازی مقابل تایلند را با اختلاف یک گل بردیم و به مقام سوم رسیدیم من خودم واقعا خوشحال شدم چون این بازی یک بازی سرنوشت‌ساز بود، این مسابقه تعیین می‌کرد که یا سوم می‌شویم یا چهارم؛ سوت پایان بازی که زده شد از خوشحالی اشک در چشم‌هایم جمع شد چون خیلی تلاش کردیم و هر کداممان با یک سختی و زحمت در اردوها حاضر می‌شدیم، همین که بی‌نتیجه برنگشتیم خدا را شکر کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در اصفهان که هستم تمرینات هوازی، بدنسازی و فنی را خودم کار می‌کنم، تلاشم خیلی زیاد است این‌طور نیست که بدون آمادگی وارد اردوها شوم و توقعی بیش از حد از خودم داشته باشم؛ تلاش می‌کنم و به اندازه تلاشی که کردم از خودم انتظار دارم.

پ/1

     

             

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز