رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان:

مدیران موفق استان اصفهان در مدیریت کلان کشور هم موفق خواهند بود

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۵:۰۶
کد خبر: ۷۶۵۷۰۰
مدیران موفق استان اصفهان در مدیریت کلان کشور هم موفق خواهند بود
رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان گفت: کار کردن در استان اصفهان شرایط خاص خودش را دارد زیرا اصفهان استانی است که بهترین مدیران را دارد و اگر هر مدیری در مجموعه کاری اصفهان موفق باشد قطعا در آینده در کشور هم موفق خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تکابی در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بانوان شهرداری های کلان شهرهای کشور ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار کرد: کار کردن در استان اصفهان  شرایط خاص خودش را دارد زیرا اصفهان استانی است که بهترین مدیران را دارد و اگر هر مدیری در مجموعه کاری اصفهان  موفق باشد قطعا در آینده در کشور هم موفق خواهد بود.

وی با اشاره به همکاری تنیس روی میز استان و شهرداری افزود: پروژه های مختلفی را  از حدود 7 سال پیش با مشارکت شهرداری آغاز کرده‌ایم و ماحصل آن برنامه‌ای بسیار شاداب است که هر سال برگزار می‌شود و در سایت ITTF  رجیستر فدراسیون جهانی شده است و به نام روز جهانی تنیس روی میز با شعار  تنیس روی میز برای من و همه می باشد.

رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: این اتفاقات به همت همه همکاران خوبمان در شهرداری اصفهان چه در دوران شهردار سابق و چه در دوران مدیریت شهردار کنونی  و تلاش های آقای ناظریان مهیا شده است و در 13 فروردین هر سال این رویداد برگزار می شود.

تکابی در خصوص درخواست این هیات از فدراسیون جهانی تنیس روی میز عنوان کرد: اصفهان آمادگی میزبانی روز جهانی تنیس روی میز در سال 2020  را دارد.

د/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز