وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد:

شروع برون‌سپاری دیالیز از اصفهان

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۴:۲۲
کد خبر: ۷۶۶۰۶۶
شروع برون‌سپاری دیالیز از اصفهان
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: من در طول پنج سال گذشته آرزوی چنین مراکزی را داشتم که دیالیز را برون سپاری کنیم که این اتفاق در کلانشهر اصفهان افتاده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سید حسن قاضی زاده هاشمی در بازدید از مرکز تخصصی پزشکی خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر اصفهان اظهار کرد: بسیار خوب است که برخی افراد بخشی از وقت و مال خود را برای کمک به سلامت مردم صرف می کنند.
وی ادامه داد: من غیر از تبریز، مجموعه ای در تراز مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل(ع) اصفهان در کشور ندیده ام و واقعا مجموعه ای کم نظیر است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: فکر میکنم مشکل مراکز درمانی از جمله خیریه ها با بیمه ها حل خواهد شد و مردم شهر اصفهان قطعا از این مرکز راضی خواهند بود.
قاضی زاده هاشمی همچنین تصریح کرد: من در طول پنج سال گذشته آرزوی چنین مراکزی را داشتم که دیالیز را برون سپاری کنیم که این اتفاق در کلانشهر اصفهان افتاده است.
گفتنی است مرکز تخصصی پزشکی خیریه حضرت ابوالفضل(ع) در زمینی به مساحت دو هزار و ۱۰۰ متر با ۱۰ هزار متر مربع زیربنا در هفت طبقه و هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.
همچنین این مرکز ۸۰ تخت همودیالیز، درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی داخلی، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و بازتوانی و داروخانه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز