پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان؛

سپاهان مغلوب تأسیسات شد / زردپوشان از سد تیم تهرانی موفق عبور نکردند

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۶:۴۷
کد خبر: ۷۶۶۴۵۲
سپاهان مغلوب تأسیسات شد / زردپوشان از سد تیم تهرانی موفق عبور نکردند
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: در روزی که تأسیسات برتر بود، نتوانستیم به نتیجه برسیم و شکست سختی خوردیم.

اعظم قینانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: مقابل تیم تأسیسات دریایی 31 بر 16 نتیجه را واگذار کردیم و عملکرد خوبی نداشتیم، من اصلا راضی نبودم.

وی افزود: نیمه اول 14 بر 11 به پایان رسید و ما تا دقیقه 10 نیمه دوم با تیم حریف مساوی بودیم اما از آن دقایق به بعد شیرازه تیممان از هم پاشید و بچه‌ها خوب عمل نکردند.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان عنوان کرد: تأسیسات یک تیم باتجربه و خوبی است، این تیم قهرمان سال گذشته لیگ برتر بوده، من هم از بازیکنانمان انتظار بازی بهتری را داشتم چراکه نیمه اول خوب کار کردند اما نیمه دوم خیر؛ در واقع تیمی بازی نکردند.

وی ادامه داد: از دست دادن پنالتی، احساسی بازی کردن و همان خطاهای فردی در این نتیجه تأثیرگذار بود و من چیزی برای گفتن ندارم فقط همین را می‌توانم بگویم که مسؤولیت باخت را بر عهده می‌گیرم.

قینانی عنوان کرد: با این نتیجه ما در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌ایم و تأسیسات در رده دوم جدول جای دارد؛ در کل مسابقه یک طرفش برد است و یک طرفش باخت، انتظارم از بچه‌های تیممان این است که دقت و توجه بیشتری به زمان در بازی داشته باشند و به اینکه ما نمی‌خواهیم اختلاف امتیازمان از تیم حریف بیشتر شود توجه کنند.  

پ/ 2

 

نظر شما