دبیر انجمن موسسه گردشگران جوانان دالانکوه خبر داد:

ترویج سبک زندگی سالم همراه با ورزش در شهرستان تیران و کرون

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۶:۲۸
کد خبر: ۷۶۶۹۰۵
ترویج سبک زندگی سالم همراه با ورزش در شهرستان تیران و کرون
دبیر انجمن موسسه گردشگران جوان دالانکوه گفت: احساس نیاز به جهت کمبود امکانات فرهنگی و پرکردن اوقات فراغت جوانان در شهرستان تیران، سبک زندگی سالم در دل طبیعت همراه با ورزش و شناساندن نقاط بکر و زیبای این شهرستان و استان به جوانان از دلایل احداث این انجمن بوده است.

خاطره قاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: این سمن  کاملا مردمی و داوطلبانه است که طی حرکتی خودجوش از دل جوانان شهر تیران با هدف گردشگری و شناساندن نقاط تاریخی، فرهنگی شهرستان به  وجود آمده است.

وی با اشاره به شروع فعالیت این انجمن  و اهداف تاسیس آن افزود: فعالیت این انجمن از شهریور سال ٩٥ شروع شد و تاکنون نیز ادامه دارد و به خاطر موقعیت خوب جغرافیایی شهرستان تیران و کرون از نظر پوشش های متنوع طبیعی و طبیعت های بکر تاسیس شده است.

دبیر انجمن موسسه گردشگران جوان دالانکوه ادامه داد: کمبود امکانات فرهنگی در شهرستان تیران و کرون، پر کردن اوقات فراغت جوانان شهرستان در اکثر روزها از دیگر اهداف تاسیس این انجمن گردشگری برای به وجود آوردن شور و نشاط سالم در بین جوانان بود.

قاری با اشاره به روند پیشرفت این انجمن عنوان کرد: این انجمن طی سال های قبل با جذب جوانان توانسته است پیشرفت عالی داشته باشد و با توجه به آشنایی جوانان تنها از طریق شبکه‌های مجازی مخاطبان زیادی را در برگرفته است.

وی با اشاره به هزینه های این انجمن خطرنشان کرد: هزینه ها کاملا شخصی و تاکنون در حدود چند ده میلیون هزینه کرده ایم و انتظار داریم که کمک های خوبی را از اداره ورزش و جوانان دریافت کنیم.

دبیر انجمن موسسه گردشگران جوان دالانکوه با اشاره به  دلایل احداث این انجمن تاکید کرد: احساس نیاز به جهت کمبود امکانات فرهنگی  و پرکردن اوقات فراغت جوانان در سطح شهرستان، سبک زندگی سالم در دل طبیعت همراه با ورزش و شناساندن نقاط بکر و زیبای شهرستان و استان به جوانان از دلایل احداث این انجمن بوده است.

قاری با اشاره به برنامه های صورت گرفته توسط این انجمن اذعان کرد: انجمن دو سال  است که به طور مستمر برای جوانان شهرستان برنامه‌هایی در سطح شهرستان و استان و چند مورد حتی خارج از استان برگزار کرده است.

وی در پایان یادآور شد: طی این حرکت و به خاطر فعال بودن و پشتکار خوب سمن گردشگران جوان دالانکوه از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان منتخب و به وزارت کشور معرفی شدیم و به عنوان نماینده استان اصفهان در اولین کارگاه توانمندسازی گردشگری کشور در شهر تبریز شرکت کردیم و سپس از طرف سمن های گردشگری کشور ایشان به عنوان نماینده سمن های گردشگری استان اصفهان معرفی شد.

د/ 1

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز