در گفت‌وگو با برنا مطرح شد؛

سالن تیراندازی شهید رمضانی افتتاح شد/ استان اصفهان رتبه اول سالن‌های تیراندازی مجهز به سیستم الکترونیک را در کشور دارد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۸:۳۱
کد خبر: ۷۶۷۷۹۴
سالن تیراندازی شهید رمضانی افتتاح شد/ استان اصفهان رتبه اول سالن‌های تیراندازی مجهز به سیستم الکترونیک را در کشور دارد
مسئول اماکن ورزشی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: سالن تیراندازی شهید رمضانی که به 10 سیبل الکترونیکی مجهز امروز افتتاح شد و این اقدام جهت ارتقای سطح تیراندازی استان انجام شده است.

وحید رجبی در حاشیه مراسم افتتاحیه سالن تیراندازی شهید رمضانی مجموعه ورزشی شهید آقابابایی و در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: سالن تیراندازی شهید رمضانی که به 10 سیبل الکترونیکی مجهز امروز افتتاح شد و این اقدام جهت ارتقای سطح تیراندازی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی چنین سالن‌هایی باعث رشد فنی و کیفی می شود، ادامه داد: قبلا حدود 10 میلیارد ریال برای ساختمان این مجموعه و تجهیزات دیگر هزینه و اکنون نیز مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال دیگر صرف تجهیز سلاح در این سالن تیراندازی شده است.

مسئول اماکن ورزشی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان تصریح کرد: استفاده عموم از این سالن آزاد است و علاقه‌مندان برای استفاده از این مجموعه می‌توانند در دوره‌های آموزشی هیات تیراندازی باشگاه مقاومت سپاه صاحب‌الزمان(عج) ثبت نام کنند.

رجبی در ادامه با بیان اینکه روزهای زوج برای استفاده آقایان و فرد برای بانوان در نظر گرفته شده، افزود: متقاضیان می‌توانند هر روز در وقت اداری به ساختمان اداری شهید آقابابایی مراجعه کنند و یا با شماره تماس 36120167 و 36120168 تماس حاصل فرمایند.

وی با بیان اینکه این مجموعه برای افراد بسیجی، ایثارگر و جانباز تخفیف 60 درصدی در نظر گرفته، بیان کرد: در مجموعه‌های تیراندازی سپاه 40 سیبل الکترونیکی و در مجموعه‌های سطح شهر 20 سیبل الکترونیکی موجود است و در واقع اصفهان از لحاظ تجهیز به سیستم الکترونیک رتبه اول کشور را دارد همچنین قهرمانان این استان در مسابقات کشوری و جهانی پیشتاز هستند.


ت/ 1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز