برنا گزارش می‌دهد؛

نمایش مقتدرانه تالوکاران اصفهانی در لیگ برتر ووشوی بانوان

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۲:۱۴
کد خبر: ۷۶۷۹۷۰
نمایش مقتدرانه تالوکاران اصفهانی در لیگ برتر ووشوی بانوان
سرمربی تیم تالو بانوان سپاهان گفت: در دور رفت مسابقات لیگ برتر امسال تا اینجای کار، بازیکنانمان صد در صد برد را داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، از اوایل مهر ماه امسال رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان آغاز شد تا بار دیگر ورزشکاران این رشته مبارزه رودررو و رقابت با هم را تجربه کنند، تیم سپاهان نماینده استان اصفهان نیز حضور دارد و با انجام بازی‌های خود در بخش تالو تا الان نتایج خوبی را به دست آورده است.

11 تیم شرکت کرده‌اند که بر اساس قرعه‌کشی 6 تیم در یک گروه و 5 تیم در گروه دیگر بر همین اساس قرار گرفته‌اند؛ در نهایت هم از هر گروه 2 تیم بالا می‌آیند و با هم در فینال به رقابت می‌پردازند.

حضور زهرا کیانی و هانیه رجبی در تیم تالو سپاهان

زهرا نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: مسابقات در دو دور رفت و برگشت انجام می‌گیرد و با توجه به اینکه به صورت گروهی هم برگزار می‌شود امسال سطح رقابت‌ها نسبت به قبل متفاوت شده و خیلی پیشرفت کرده است.

وی افزود: سال گذشته 6 یا 7 تیم بودیم و همه با هم رقابت می‌کردیم اما امسال تعداد تیم‌های شرکت‌کننده افزایش پیدا کرده و این تیم‌ها در دو گروه تقسیم‌بندی شده‌اند همین باعث شده سطح کیفی مسابقات بیشتر شود؛ فرم‌ها هم استاندارد سال‌های گذشته است که انجام می‌شود.

سرمربی تیم تالو بانوان سپاهان عنوان کرد: در دور رفت رقابت‌ها بازی اولمان را بردیم و در بازی دوم هم صد در صد به برد رسیدیم، در حقیقت باید بگویم شرایط تیممان امسال خیلی بهتر شده چراکه بازیکنان خوبی به ما اضافه شده‌اند از جمله زهرا کیانی و هانیه رجبی که در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم حضور داشتند، در اختیار داریم و این به تیم خیلی کمک کرده است.

وی ادامه داد: حضور این بچه‌های ملی‌پوش شانسمان را برای برد بیشتر می‌کند همچنین بازیکنانی را داریم که سال اولشان است در رده بزرگسالان رقابت می‌کنند اما بازیکنان با استعداد جوانان هستند در واقع ما روی این‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا برای آینده به آن سطح از پیشرفت که انتظار داریم، برسند.

نوری خاطرنشان کرد: من این بازیکنان را برای تیم انتخاب کردم چون متعلق به خود استان اصفهان هستند و تشخیصم این بود که بهتر است در همین استان رشد کنند و از طرفی هم ایده خیلی خوبی است برای استعدادیابی این بچه‌ها تا در این مسابقات که تجربه اولشان هم هست روی خودشان کار کنند و با سطح جدید یعنی رده بزرگسالان آشنا شوند طوری که برای سال آینده یک ارزیابی کلی از خودشان داشته باشند؛ بازی‌های دور رفت هم هنوز تمام نشده و ادامه دارد.  

پ/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز