عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس:

نظارت در پایش سیاستگذاری زنان و خانواده نادیده گرفته شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۹:۰۳
کد خبر: ۷۶۷۹۸۶
نظارت در پایش سیاستگذاری زنان و خانواده نادیده گرفته شده است
عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس گفت: مفاد این پایش باید به دقت مطالعه و مورد بررسی قرار بگیرد، ضمن اینکه یکی از انتقادات وارد به آن این است که بُعد نظارتی مجلس در رابطه با موادی که محل اختلاف واقع شده، نادیده گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، نشست فراکسیون زنان  مصادف با هفته ملی سلامت زنان، با حضور اعضای فرهنگستان علوم پزشکی ایران به منظور بررسی پایش قوانین و سیاستگذاری در حوزه زنان و خانواده برگزار شد.

در این نشست ناهید تاج‌الدین در مورد پایش قوانین و سیاستگذاری در حوزه زنان و خانواده که از سوی فرهنگستان علوم پزشکی ایران ارائه شده، اظهار کرد: مفاد این پایش باید به دقت مطالعه و مورد بررسی قرار بگیرد، ضمن اینکه یکی از انتقادات وارد به آن این است که بُعد نظارتی مجلس در رابطه با موادی که محل اختلاف واقع شده، نادیده گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات حوزه زنان نیاز به تقویت نظارت بر این بخش را دارد، از اعضای این فرهنگستان خواست تا به دقت قوانین مندرج در این پایش را بار دیگر بررسی کرده و قوانینی که اصل 75 می شود را جدا کنند.

در پایان اعضای این فرهنگستان  از اعضای فراکسیون زنان خواستند که به منظور رفع موانع قانونی در حوزه زنان یا بازنگری قوانین جلسات مستمری برگزار کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز