هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان؛

رویارویی نامی‌نو در نخستین دیدار با نماینده تهران

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۴:۱۵
کد خبر: ۷۶۸۴۱۷
رویارویی نامی‌نو در نخستین دیدار  با نماینده تهران
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: با همه توان و آمادگی کامل بازی اولمان را مقابل تیم نارسینا تهران انجام می‌دهیم، این تیم از سوپرلیگ B به لیگ برتر صعود کرده است.

سپیده جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: پنجشنبه با تیم نارسینا تهران در این شهر بازی می‌کنیم، این دیدار اولین مسابقه ما در شروع لیگ برتر خواهد بود.

وی افزود: نارسینا از سوپرلیگ B به لیگ برتر راه پیدا کرده و تیم کاملا جوانی است البته من خیلی شناختی روی بازیکنانش ندارم اما می‌دانم تیم جوان و خوبی است.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان عنوان کرد: با بازی‌های تدارکاتی که انجام داده‌ایم تیم با همه توان خود و آمادگی کامل در این مسابقه حاضر می‌شود و تمام تلاشمان این است که یک نتیجه خوب بگیریم؛ متأسفانه یکی از بازیکنان کلیدی‌مان در تمرینات دچار مصدومیت شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت طوری که مدت زیادی نمی‌تواند بازی کند و ما حدودا 2 ماه این بازیکن را در اختیار نداریم تا زمانی که بهبودی‌اش را پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: قبلا به خاطر نحوه برگزاری رقابت‌ها، مسابقات فشرده انجام می‌شد و یکی از دلایلش هم می‌توان گفت کمبود اسپانسرها بود اما امسال با تغییراتی که صورت گرفته و تک‌بازی‌هایی که هر هفته انجام می‌شود این نوید را می‌دهد که بسکتبال بانوان به سمت حرفه‌ای‌تر شدن در حال حرکت است.

جعفری اضافه کرد: با این برنامه دو بازی سنگین در یک هفته برگزار نمی‌شود و با تک‌بازی که داریم فرصت ریکاوری برای بازیکنان تیم وجود دارد در واقع یک فرصت دوباره است برای بازیکنان، کادر فنی و در کل تیم‌ها که بتوانند هر هفته خودشان را احیا کنند.    

پ/ 1

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز