بعد از ۴ فصل انتظار؛

امید به برد سپاهان در آزادی

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۲:۱۲
کد خبر: ۷۶۸۴۳۰
امید به برد سپاهان در آزادی
شاگردان قلعه نویی می دانند کار سختی را در برابر شاگردان شفر دارند، اما آنچه از بازی های اخیر این دو تیم در 4 فصل گذشته مشخص است برتری شاگردان شفر در برابر سپاهان بوده است. استقلال 4 مرتبه در آزادی مقابل سپاهان بازی کرده که حاصل آن 3 پیروزی و یک تساوی برای آبی پوشان پایتخت بوده است و طعم شیرینی برد را برای طلایی پوشان اصفهانی در آزادی به تاراج برده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سپاهان و استقلال تهران روز جمعه ساعت 16:45 در آزادی به مصاف هم می روند.

سپاهان به عنوان یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی در لیگ هجدهم روز جمعه بازی سختی را در برابر شاگردان شفر دارد، طلایی پوشان در چند بازی اخیر خود باختی نداشته اند و با اختلاف یک امتیاز نسبت به صدر نشین جدول، پدیده رده دوم جدول را به خود اختصاص داده اند.

شاگردان قلعه نویی می دانند که کار سختی را در برابر شاگردان شفر دارند، اما آنچه از بازی های اخیر این دو تیم در4  فصل گذشته مشخص است برتری شاگردان شفر در برابر سپاهان بوده است. استقلال 4 مرتبه در آزادی مقابل سپاهان بازی کرده که حاصل آن 3 پیروزی و یک تساوی برای آبی پوشان پایتخت بوده است و طعم شیرینی برد را برای طلایی پوشان اصفهانی در آزادی به تاراج برده است.

آخرین شکست آبی پوشان در برابر سپاهان به  4 فصل پیش مربوط می‌شود، زمانی که  قلعه نویی سکان دار آبی پوشان بود و سپاهان توانست با نتیجه  پرگل سه بر یک این نتیجه را به نفع خود به  پایان برساند.اما دور برگشت از فصل 14 روند به نفع  استقلالی ها تغییر کرد و استقلال با نتیجه  دو بر یک سپاهان را در هم شکست.

فصل پانزدهم سپاهان در دور رفت  در برابر استقلال  با گل های فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، بهنام برزای بازی را واگذار کرد و بازی برگشت هم با نتجه بدون گل  این بازی به پایان رسید.

در فصل شانزدهم سپاهان در نقش جهان بازی دور رفت را با نتیجه یک بر یک به تساوی کشاند اما در دور برگشت  استقلال با گل های  باقری، انصاری از سد سپاهان برآمد و علی محمدی با یک گل برای سپاهان نتیجه را دو بر یک تغییر داد.

فصل هفدهم نیز سپاهان باز هم در دو دور رفت و برگشت مغلوب استقلال بود اما در فصل گذشته استقلال در بازی رفت با نتیجه 3 بر صفر سپاهان را گلباران کرد و در بازی برگشت هم شاگردان شفر با تک گل تیام رویای پیروزی سپاهان را به خواب تبدیل کردند.

حال باید دید که آیا سپاهان می تواند با تفکرات ژنرال که خود زمانی سکان دار آبی پوشان بوده تابوی شکست استقلال را در هم شکند و بعد از چهار فصل سه امتیاز از آزادی به اصفهان ببرد.

د/ 2

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز