هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان؛

صف‌آرایی سپاهان برابر پتروآموت بوشهر در اصفهان

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۲:۴۸
کد خبر: ۷۶۸۹۹۸
صف‌آرایی سپاهان برابر پتروآموت بوشهر در اصفهان
کاپیتان تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: فردا میزبان تیم پتروآموت پویا بوشهر هستیم، این شهر چند سال در لیگ برتر نماینده‌ای نداشته است.

هانیه لک در گفت‌‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: جمعه در سالن شهید سجادی اصفهان با پتروآموت پویا بوشهر روبه‌رو می‌شویم، بوشهر چند سالی هست که در لیگ برتر تیم نداشته است.

وی افزود: به همین دلیل شناخت دقیقی روی تیمشان ندارم در این حد می‌دانم که بازیکن غیربومی دارند و بقیه بازیکنان هم بومی خودشان هستند.

کاپیتان تیم هندبال بانوان سپاهان عنوان کرد: فردا بازی سختی را در پیش داریم و با باخت بدی هم که هفته قبل مقابل تأسیسات داشتیم سعی کردیم این هفته خوب تمرین کنیم و ریکاوری داشتیم، چون در این مسابقه میزبان هستیم همین برای ما یک امتیاز محسوب می‌شود و راحت‌تر بازی می‌کنیم به هر حال آن‌ها از شهر دیگری می‌آیند و ما در سالن خودمان بازی را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: تماشاچی هم داریم و این به ما کمک می‌کند؛ من فکر می‌کنم اوایل مسابقه بازی پایاپای باشد و نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که نهایتا چه نتیجه‌ای به دست می‌آید چون بازیکنان تیم ما جوان هستند درست است سه سال تجربه حضور در لیگ برتر را دارند اما هنوز جوان و کم‌سن و سال هستند در مقابل تیم حریف چند بازیکن باتجربه دارد یک بازیکن غیربومی از کردستان در اختیار گرفته که سال‌های قبل ملی‌پوش بوده و از تجربه زیادی برخوردار است، قطعا می‌تواند به تیمشان خیلی کمک کند.

لک خاطرنشان کرد: بازیکنان ما هم آماده هستند؛ محروم و مصدوم نداریم امیدوارم بازی، بازی خوبی باشد و بتوانیم مسابقه را ببریم. 

پ/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز