در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

دیدار رده‌بندی جاکارتا ۲۰۱۸ بهترین قضاوتم بود

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۹:۰۱
کد خبر: ۷۷۰۲۳۷
دیدار رده‌بندی جاکارتا ۲۰۱۸ بهترین قضاوتم بود
داور بین‌المللی بسکتبال با ویلچر گفت: بهترین قضاوتم در رده‌بندی مسابقات جاکارتا بود، این قضاوت به لحاظ اعتباری برای من و جامعه داوری بسکتبال با ویلچر کشور حائز اهمیت بود.

فرشاد هاشمی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان، درباره قضاوت در بازی‌های پاراآسیایی جاکاراتا اظهار کرد:  المپیک آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا قویترین و بالاترین سطح ورزشی قاره آسیا محسوب می‌شود که همه کشورها با قدرت کامل در رشته‌هایی که کاندید شدند و سهمیه کسب کردند  شرکت می‌کنند و من هم به عنوان اولین داور اصفهانی در  مسابقات بسکتبال با ویلچر عازم شدم.

وی ادامه داد:  با توجه به آمادگی کاملی که قبل از مسابقه داشتم و با کمک‌های فدراسیون جانبازان و معلولین و انجمن ورزش بسکتبال با ویلچر توانستم عملکرد قابل توجهی به نمایندگی از داوران بسکتبال با ویلچر کشور با قضاوت ۹ دیدار و نیز دیدار رده‌بندی این مسابقات داشته باشم که باعث  رکورد زنی در اولین حضور در بازی‌های آسیایی برای ایران و داوری کشور محسوب می‌شد. 

هاشمی بیان کرد: به این خاطر توانستم  در جاکارتا قضاوت داشته باشم چون در چندین تورنمت حضور داشتم همچنین سال گذشته در کلینیک اخذ مدرک بین‌المللی توانستم بازی پنجم و ششم مسابقات آسیا و اقیانوسیه را قضاوت کنم و در اردیبهشت ماه سال جاری نیز به مسابقات غرب آسیا و انتخابی مسابقات المپیک آسیایی جاکارتا دعوت شدم و در آنجا نیز عملکرد بسیار خوبی داشتم و توانستم فینال آن مسابقات را قضاوت کنم.

وی با اشاره به اینکه بهترین قضاوتم در رده‌بندی مسابقات جاکارتا بود، ادامه داد: این قضاوت به لحاظ اعتباری برای من و جامعه داوری بسکتبال با ویلچر کشور حائز اهمیت بود. برای کسب مدرک اینتر نشنال داوری بسکتبال با ویلچر نیز تمهیداتی در نظر گرفتم که امیدوارم در سال آینده که برای مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو کلینیک اینترنشنال برگزار می‌شود دست پر اعزام شوم و آنجا نیز مدرک اینترنشنال را بگیرم.

ق/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز