سرمربی تیم والیبال‌نشسته بانوان سپاهان در گفت‌وگو با برنا:

برای رسیدن به هدفمان می‌جنگیم/ به تکرار قهرمانی می‌اندیشیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۵:۵۸
کد خبر: ۷۷۱۷۷۲
برای رسیدن به هدفمان می‌جنگیم/ به تکرار قهرمانی می‌اندیشیم
سرمربی تیم والیبال‌نشسته بانوان سپاهان گفت: در لیگ برتر امسال تلاش می‌کنیم تا مقام سال گذشته‌مان حفظ شود، ما برای رسیدن به هدفمان می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، تیم والیبال‌نشسته بانوان سپاهان در دو سال اخیر افتخارات خوبی را به دست آورد، توانست بهترین سکوها را فتح کند، باعث سربلندی دیار خود در لیگ برتر کشور شود و قدرت اصفهان را در این رشته ورزشی به اثبات برساند؛ این تیم در سال 95 به عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت و قهرمانی را در لیگ برتر 96 کسب کرد.

در حالی توانست سال گذشته اول شود که در هر دو نیم‌فصل صدرنشین رقابت‌ها بود و با اقتدار به این مقام رسید، امسال هم از مدعیان است و برای حفظ عنوانش تلاش می‌کند؛ لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان 16 سال است که در حال فعالیت است.

ملی‌پوشان شخصیت ملی‌ خود را حفظ می‌کنند 

مریم کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: برای لیگ برتر امسال اکثریت بچه‌ها هستند و تقریبا همان بازیکنان دو سال گذشته حفظ شده‌اند؛ تیم هم تیم جوانی است چراکه اکثر بچه‌ها از رده سنی جوانان هستند، در حقیقت سپاهان همان تیم جوان خودش را که از اول شکل گرفته بود حفظ کرده؛ 3 بازیکن ملی‌پوش هم داریم.

وی به اعضای کادر فنی اشاره کرد و افزود: خودم سرمربی هستم، صدیقه اشتری به عنوان مربی فعالیت دارد و بهارک حقانی‌فر سرپرست تیم است.

سرمربی تیم والیبال‌نشسته بانوان سپاهان عنوان کرد: سه روز در هفته تمرین داریم و جدای از آن بچه‌ها تمرینات بدنسازی‌شان را انجام می‌دهند، نزدیک به مسابقات هم اردوی متصل به رقابت‌ها را برگزار می‌کنیم؛ از این هفته به طور جدی تمرینات پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: لیگ امسال هم همانند سال‌های قبل خیلی قوی است؛ بازیکنان باانگیزه‌تر شده‌اند، جوانگرایی در تیم‌ها بیشتر شده و بازیکنان ملی‌پوش هم که در بازی‌های آسیایی جاکارتا نایب‌قهرمانی را کسب کرده‌اند با انگیزه مضاعفی در مسابقات حاضر می‌شوند هر کدام از این‌ها در هر تیمی که حضور دارند سعی می‌کنند شخصیت ملی‌شان را در آن تیم حفظ کنند به خاطر همین مسابقات سطح بالایی خواهد داشت درست مانند سال‌های گذشته که همیشه سطح رقابت‌ها بالا بوده است.    

کریمی اذعان کرد: با این نیت وارد مسابقات می‌شویم که حفظ مقام کنیم و برای هدفمان می‌جنگیم، البته به خاطر وضعیت جسمانی بچه‌ها این انتظار می‌رود که در طول رقابت‌ها مصدومیت هم پیدا کنند با این حال ما تلاش خودمان را می‌کنیم و سعی‌مان بر این است که قهرمانی سال گذشته تکرار شود، در پایان امیدوارم که حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.   

پ/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز