در گفت‌وگو با برنا مطرح شد؛

ایجاد بستر مشارکت اجتماعی جوانان در انجمن کانون نسل جوان فردا

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۰:۱۱
کد خبر: ۷۷۱۹۱۳
ایجاد بستر مشارکت اجتماعی جوانان در انجمن کانون نسل جوان فردا
دبیر انجمن کانون نسل جوان فردا گفت: همه برنامه های کانون براساس اتاق فکر، برنامه ریزی و چشم انداز است. اتاق فکر ستاد ساماندهی امور جوانان و برنامه های حوزه جوانان در این مرکز انجام می شود و بستر مشارکت اجتماعی جوانان و شناسایی استعدادهای برتر و کمک به رشد آن ها ایجاد شده است.

اکبرمهدی‌زاده در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: کانون نسل جوان فردا سیاست های خود را در تربیت نیروی جوان آینده قرار داده و علاوه بر این که برنامه هایی را در حوزه جوانان انجام می دهد بنا به نامگذاری سمن یعنی نسل جوان فردا، برای جوانان فردا یعنی نوجوانان نیز برنامه هایی را در راستای افزایش مشارکت اجتماعی دارد.

وی افزود: موضوع این سمن فرهنگی است که به صورت تخصصی در حوزه پیشگیری از پدیدهای شوم اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد به مواد مخدر و پیشگیری از تصادفات کار می کنیم و در حال حاضر دستگاه های اجرایی از جمله شبکه بهداشت و درمان، شهرداری اصفهان نیز تقاضا همکاری برای حوزه فعالیتی داشته اند.

مهدی‌زاده با اشاره  به وجود اتاق فکر در این سمن عنوان کرد: همه برنامه های کانون بر اساس اتاق فکر و برنامه ریزی و تدوین چشم انداز است. اتاق فکر ستاد ساماندهی امور جوانان و برنامه های حوزه جوانان در این مرکز انجام می شود و بستری برای مشارکت اجتماعی جوانان و شناسایی استعدادهای برتر و کمک به رشد آن ها ایجاد شده است.

 دبیر انجمن کانون نسل جوان فردا  در خصوص برنامه های این مجموعه در سطح شهرستان تیران و استان  خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره های قرآنی، کتاب خوانی،مجری طرح اوقات فراغت در فصل تابستان ،کاهش آسیب های اجتماعی و در حوزه فضای مجازی از جمله فعالیت های این سمن بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های قرآنی  یادآور شد: جشنواره قرآنی آسمانی های قرآن کریم با محوریت حفظ و قرائت جز سی ام قرآن کریم برگزار و در پایان برنامه به نفرات برتر جوایز ارزنده اهدا و به تمامی شرکت کننده هدیه یادبود اهدا شد.

مهدی‌زاده ادامه داد: ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با استفاده از طرح های سبک زندگی که توسط تشکل های مردمی و یا آستان مقدس رضوی تهیه شده بنرهایی چاپ و در سطح شهر و مدارس و سالن های ورزشی نصب شده است که بعضی از این احادیث و نکات زیبا آموزشی به صورت پیامک برای عموم مردم و اعضا ارسال شده است.

 دبیر انجمن کانون نسل جوان فردا با اشاره  به فعالیت ها در حوزه آسیب های اجتماعی اذعان کرد:  برای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق اعتیاد به مواد مخدر و کاهش تصادفات که در سطح شهرستانی و استانی برنامه داشته ایم و در امسال در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برنامه اجرا کردیم.

وی  در خصوص فعالیت در حوزه فضای مجازی تصریح کرد: در حوزه فضای مجازی تولیدات فرهنگی و آموزشی در فضای مجازی منتشر می کنیم و در حوزه پیشگیری از تصادفات پویش مردمی در فضای مجازی و ایستاگرام ایجاد کرده ایم و پادکست و تولیدات چند رسانه ای در این حوزه داشته ایم.

 

د/ 1

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز