در تور تنیس آقایان؛

۸۰ تنیسور در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۷۱۹۲۸
۸۰ تنیسور در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند
تور تنیس آقایان در استان اصفهان با حضور 80 تنیسور در محل آکادمی تنیس انقلاب در حال برگزاری است.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد رضا زرمهر اظهار کرد: با توجه به برگزاری دو رویداد کشوری تنیس در اصفهان که همزمان با این تور در حال برگزاری است می توان گفت که این مسابقات نیز در نوع خود بی نظیر بوده و می توان گفت طی چند سال پیش تا کنون سابقه نداشته است.
وی سطح برگزاری این مسابقات را در حد مسابقات جایزه بزرگ دانست و در این رابطه گفت: مسابقاتی که هم اکنون توسط هیات تنیس استان اصفهان با عنوان تور تنیس آقایان برگزار می شود به جرات می توان گفت در سطح مسابقات جایزه بزرگ است و این را می توان نوید بخش روزهای خوب در آینده تنیس اصفهان دانست.
سرداور تور تنیس آقایان اصفهان حضور بازیکنان برتر کشور را در این مسابقات مورد بحث قرار داد و گفت: خوشبختانه حضور بازیکنانی همچون کیارش قائمی، معین محمدی نوید ضرابی، امیرمهدی کاویانی و ... را در این مسابقات می توان نقطه قوت آن دانست زیرا هریک از این تنیسورها دارای عناوین مختلفی در سطح قهرمانی کشور هستند.
زرمهر در خصوص نحوه برگزاری مسابقات عنوان کرد: همانطور که گفته شد این مسابقات با حضور 80 تنیسور اصفهانی کار خود را از پنج شنبه 10 آبان ماه شروع کرد و با گذراندن مرحله مقدماتی تا شش روز دیگر به کار خود ادامه می دهد تا نهایتا نفرات برتر استان در این مسابقات مشخص شوند.
وی با اشاره به تعین رنکینگ آقایان گفت: با توجه به عدم توجه به رنکینگ تنیسورهای اصفهانی در استان در طی چند سال اخیر این مسابقات می تواند نقطه شروع دوباره رنکینگ ورزشکاران باشد تا با توجه به این موضوع شور و اشتیاق برای برگزاری مسابقات و حضور در مسابقات استانی و ملی و حتی فراملی در بین تنیسورهای اصفهان بالا رود.
به گزارش برنا؛ تور تنیس آقایان در استان اصفهان با حضور 80 تنیسور در محل آکادمی تنیس انقلاب در حال برگزاری است.

 

 

 

نظر شما