دبیر موسسه مردم نهاد مهرگان نیک اندیش فردا:

کار فرهنگی درآمد ندارد

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۸:۲۵
کد خبر: ۷۷۳۹۸۷
کار فرهنگی درآمد ندارد
دبیر موسسه مردم نهاد مهرگان نیک اندیش فردا گفت: معمولا کار فرهنگی هزینه دارد اما در آمدی در آن وجود ندارد و ما در مادیات نبوده‌ایم و این موضوع یکی عاملهای موفقیتمان در این زمینه بوده است.
حسین شاه نظری در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان درباره موسسه مردم نهاد نیک‌اندیش فردا اظهار کرد: این موسسه آموزشی است که در آن کلاس های آموزشی با موضوع اصلاح تغییر زندگی ایرانی اصیل، کودک نوجوان و ازدواج برگزار می‌شود، بیشتر جلسات آموزشی  رایگان است و در سطح شهر به صورت گسترده این کلاس ها برگزار می‌شود.
وی  ادامه داد: حدود 4 سال که فعالیت خود را آغاز کردیم، من تحصیلات حوزوی و دانشگاهی دارم و در رشته روانشناسی بالینی تحصیل کردم و در حال حاضر نیز مشغول به تحصیل در رشته حقوق هستم، ماموریت ما تربیت است و در حیطه تربیت میتوانیم به صورت وسیع کار انجام دهیم.
دبیر موسسه مردم نهاد مهرگان نیک اندیش فردا با اشاره به پایین بودن سطح بینش آموزشی مردم باعث شد که به فکر تاسیس این موسسه بیفتیم افزود: پیشرفت موسسه ما فوق العاده بوده و برای آن هزینه های بسیاری شده است، با اینکه هیچ منبع درآمدی وجود ندارد و جایی نبوده که از نظر درآمدی به ما کمک کند اما خودمان هزینه‎های بسیاری پرداخت کردیم و یک صدم هزینه هایی که پرداخت نکردیم هنوز بازنگشته است و امیدی نیز نداریم که این مبالغ بازگردد.
شاه نظری افزود: معمولا کار فرهنگی هزینه دارد اما در آمدی در آن وجود ندارد و چیزی که وجود دارد این است که ما در مادیات نبودیم و این موضوع یکی عاملهای موفقیتمان در این زمینه بوده است.
ق/ 2
 
 
 

 

نظر شما