دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان تشریح کرد:

جزئیات دستگیری قاتلان ماموران ناجا

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۲:۱۹
کد خبر: ۷۷۴۱۱۰
جزئیات دستگیری قاتلان ماموران ناجا
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: با صدور دستورات قضایی، اکیپی متشکل از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و جرایم جنایی آگاهی، به تعقیب و گریز متهمان اقدام کرده و در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته، هر 5 متهم پس از چند ساعت دستگیر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی اصفهانی با اشاره به دستگیری افرادی که با شهید کردن یک مأمور پلیس، قصد فراری دادن دو متهم مواد مخدر را داشتند، اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه هفته گذشته، پلیس مواد مخدر 2 نفر را به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر و روانگردان دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می‌کنند.

وی افزود: بعد از ظهر آن روز، مأموران پلیس این دو نفر را برای تفهیم اتهام به دادسرا اعزام می‌کنند و قاضی کشیک برای این افراد قرار تأمین صادر می‌کند، زمانی که مأموران قصد تحویل این افراد به زندان را داشتند، روبروی پل زندان مرکزی اصفهان اکیپی 3 نفره با خودروی سمند به قصد فراری دادن این متهمان به تیراندازی با اسلحه اقدام می‌کنند که در جریان این حادثه ستوان یکم محمود رفیعی به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان ادامه داد: این افراد که صورت خود را پوشانده بودند، پس از تیراندازی به فراری دادن 2 متهم اقدام و آن‌ها را سوار خودروی سمند کرده و از صحنه می‌گریزند.

اصفهانی تصریح کرد: با صدور دستورات قضایی، اکیپی متشکل از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و جرایم جنایی آگاهی، به تعقیب و گریز متهمان اقدام کرده و در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته، هر 5 متهم پس از چند ساعت دستگیر می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که با همکاری این متهمان، به مخفی کردن ادله جرم و اموال سرقت رفته نیز اقدام کرده بودند نیز دستگیر شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز