پایان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان؛

بازی طوفانی نامی‌نو در دقایق آخر / شهرداری رشت شکست را پذیرفت

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۱:۵۱
کد خبر: ۷۷۴۲۵۵
بازی طوفانی نامی‌نو در دقایق آخر / شهرداری رشت شکست را پذیرفت
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: دقایق پایانی نیمه دوم، 10 دقیقه طوفانی داشتیم و توانستیم شهرداری رشت را ببریم.

شهناز یاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: امروز در اصفهان مقابل تیم شهرداری رشت 6 بر 2 به پیروزی رسیدیم و یک نتیجه خیلی خوب را کسب کردیم.

وی افزود: نیمه اول یک گل زدیم و نهایتا هم با همین نتیجه این نیمه را تمام کردیم در حالی که حملات زیادی روی دروازه شهرداری رشت داشتیم که متأسفانه توپ‌هایمان گل نشد و از نظر من نیمه خوبی نبود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان اضافه کرد: با شروع نیمه دوم هم علی‌رغم صحبت‌هایی که داشتیم و ضعف‌ها و ایرادها را به بچه‌ها گوشزد کرده بودیم، 2 گل دریافت کردیم و 2 بر 1 عقب افتادیم که تقریبا 10 دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه همین بود.

وی در ادامه بیان کرد: با تغییراتی که انجام دادیم، توانستیم به گل دست پیدا کنیم و کلا بازی را پاور پلی (بازی 5 نفره) کردیم و با این شیوه 5 بار به گل رسیدیم.

یاری خاطرنشان کرد: البته در دقایق پایانی آن‌ها هم پاور پلی (بازی 5 نفره) کردند و هر دو تیم به همین شکل با پاور پلی بازی را ادامه دادند؛ ما 10 دقیقه طوفانی را آخر مسابقه داشتیم و در نهایت با نتیجه 6 بر 2 شهرداری رشت را بردیم.

وی به گلزنان تیم خود در این مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: سارا شیربیگی 4 گل، نسترن مبینی 1 گل و فاطمه شریف 1 گل را به ثمر رساندند.     

پ/ 2

 

 

نظر شما