مدیر دفتر تخصصی سینما:

جشنواره فیلم تخت فولاد در اصفهان برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۱:۵۱
کد خبر: ۷۷۴۵۷۷
جشنواره فیلم تخت فولاد در اصفهان برگزار می‌شود
مدیر دفتر تخصصی سینما گفت: از تمام کسانی که تاکنون فیلمی با هر فرمت و قالب درباره این مجموعه، تکایا، بقعه ها و مشاهیر مدفون در آن ساخته اند، می‌خواهیم که آثار خود را در جشنواره فیلم تخت فولاد شرکت دهند. این جمع آوری شامل همه فیلم ها متعلق به هر زمان و دوره ای می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مصطفی حیدری اظهار کرد: مجموعه فرهنگی، مذهبی تخت فولاد و دفتر تخصصی سینمای اصفهان با هدف شناسایی و حمایت از آثار برگزیده تولید شده مرتبط با تخت فولاد اصفهان به برگزاری این جشنواره فیلم می پردازد.

وی تصریح کرد: بدون تردید مجموعه فرهنگی، مذهبی و تاریخی تخت فولاد اصفهان به دلیل اهمیت و جایگاهی که در تاریخ مذهبی و فرهنگی اصفهان دارد، تاکنون از ابعاد مختلف موضوع و سوژه ای برای ساخت انواع فیلم در قالب های مختلف قرار گرفته و نظر فیلم سازان و مستندسازان را به خود جلب کرده است، بنابراین ضرورت دارد پیش از آن که برای ساخت فیلم های جدید درباره این مجموعه بزرگ اقدام کنیم، از آثاری که تاکنون ساخته شده است مطلع شویم.

مدیر دفتر تخصصی سینما بیان کرد: مثلا ممکن است تاکنون چند اثر درباره یکی از مشاهیر مدفون در تخت فولاد ساخته شده باشد که لازم است از دوباره کاری پرهیز شده و به مشاهیری پرداخته شود که درباره آنها اثری ساخته نشده است.

وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره فیلم تخت فولاد با هدف جمع آوری همه آثار در این حوزه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که تاکنون فیلمی با هر فرمت و قالب درباره این مجموعه، تکایا، بقعه ها و مشاهیر مدفون در آن ساخته اند، می‌خواهیم که آثار خود را در این جشنواره شرکت دهند. این جمع آوری شامل همه فیلم ها متعلق به هر زمان و دوره ای می‌شود.

حیدری با اشاره به تمدید مدت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود تا 30 آبان مهلت دارند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند ضمن تکمیل فرم ثبت نام در جشنواره آثار خود را به مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد واقع در میدان فیض، خیابان شیخ مفید، چهارراه دهش ارسال کرده و یا به صورت حضوی تحویل دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز