در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

۴ بانوی پومسه‌کار اصفهانی راهی رقابت‌های جهانی شدند

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۴:۱۷
کد خبر: ۷۷۴۷۶۶
۴ بانوی پومسه‌کار اصفهانی راهی رقابت‌های جهانی شدند
مربی تیم ملی پومسه بانوان گفت: 4 پومسه‌کار از استان اصفهان به همراه تیم ملی عازم مسابقات جهانی هستند تا در بخش بانوان با همه توان به رقابت بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، تیم ملی پومسه بانوان بعد از انجام تمرینات و گذراندن اردوی آماده‌سازی بیستم آبان ماه سال جاری عازم چین‌تایپه شد تا در رقابت‌های جهانی شرکت کند، ملی‌پوشان اصفهانی هم در این رقابت‌ها حضور دارند و برای یک نتیجه‌گیری خوب تلاش می‌کنند.

میدان، میدان سختی است و مسابقات، مسابقات جهانی؛ مطمئنا بانوانمان این بار هم همچون دفعات قبل پرچم کشور را برابر دیدگان دنیا به اهتزاز درمی‌آورند و افتخارآفرین می‌شوند.

به شروع مسابقات چیزی نمانده؛ باید منتظر باشیم، یک درخشش، همان که عظمت و بزرگی کشور و سرزمین‌مان را بارها به جهان نشان داده تا بداند موفقیت ایرانی‌ها در عرصه ورزش پایان‌ناپذیر است.

مسابقات فرم‌های نوین برگزار نمی‌شود      

مهسا مردانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: مسابقات جهانی تکواندو در بخش پومسه 24 آبان ماه سال جاری در چین‌تایپه آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: در بخش بانوان از استان اصفهان 4 نفر مرجان سلحشوری، زینب طغیانی، یاسمن لیموچی و مرجان تاجیک شرکت دارند.

مربی تیم ملی پومسه بانوان اضافه کرد: به مدت یک ماه و نیم در اردوی تیم ملی بودند و تمرینات مداوم و سختی را پشت سر گذاشتند، الان هم آماده حضور در رقابت‌ها هستند.

وی بیان کرد: مسابقات از اسمش هم مشخص است، (جهانی)، یعنی رقابت‌های سطح بالایی که کشورها با صد در صد آمادگی‌شان شرکت می‌کنند و دشوار است، راحت نیست.

مردانی تصریح کرد: بچه‌های ما در چند پست بازی می‌کنند؛ زینب طغیانی در دو بخش تیمی دو نفره و تیمی سه نفره، مرجان سلحشوری در دو بخش انفرادی و تیمی سه نفره، یاسمن لیموچی در سه بخش انفرادی، تیمی دو نفره و تیمی سه نفره و مریم تاجیک در دو بخش تیمی دو نفره و تیمی سه نفره رقابت خواهند کرد؛ در حقیقت هر کدام از این بازیکنان باید بتوانند دو مدال را کسب کنند.

وی به رقبا اشاره کرد و ادامه داد: کره، چین‌تایپه میزبان رقابت‌ها، ویتنام، آلمان و آمریکا از رقبای اصلی‌مان هستند؛ البته این نکته را هم بگویم که در این دوره از مسابقات، رقابت‌ها در دو بخش پومسه استاندارد و پومسه ابداعی انجام می‌گیرد و مسابقات فرم‌های نوین برگزار نمی‌شود.

مربی تیم ملی پومسه بانوان خاطرنشان کرد: وقتی بچه‌ها در مسابقات داخلی شهرستان، استان و کشوری با هم رقابت می‌کنند، خیلی واضح است آن فردی که در رقابت‌های کشوری مقام اول را به دست می‌آورد می‌تواند امید داشته باشد که در مسابقات جهانی و آسیایی هم حضور پیدا ‌کند در واقع چشم امید تمام این بازیکنانی که در مسابقات لیگ کشور عنوان نخست را کسب می‌کنند شرکت در همین رقابت‌های جهانی است که بروند و رقابت در چنین میادینی را تجربه کنند.

وی اذعان کرد: همه این بچه‌ها از نظر فنی شایستگی کسب یک عنوان خوب را دارند، به همه‌شان ایمان دارم و امیدوارم که بتوانند دل مردم را شاد کنند و با بهترین نتیجه و خوشرنگ‌ترین مدال به کشور بازگردند.

پ/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز