رئیس حوزه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

هیات‌ها و شهرستان‌های برتر ورزشی استان اصفهان در حوزه آموزش معرفی شدند

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۵:۲۹
کد خبر: ۷۷۵۱۰۳
هیات‌ها و شهرستان‌های برتر ورزشی استان اصفهان در حوزه آموزش معرفی شدند
رئیس حوزه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در مراسم امروز سه هیات برتر در گروه قهرمانی هیات‌های تنیس روی میز، کوهنوردی و شنا، سه هیات برتر در گروه همگانی هیات‌های بدنسازی، کونگ فو و نجات غریق و هیات‌های چوگان، گلف و اسکواش شایسته تقدیر معرفی شدند.

محسن تابش‌فر در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان در بخش آموزش سالهای متمادی است به عنوان کمیته آموزش برتر شناخته می‌شود و براساس شاخص‌هایی که وزارت اعلام می‌کند کمیته آموزش استان اصفهان مقام اول را در کشور کسب کرد.

وی افزود: کسب مقام برتر نشات گرفته از یک مجموعه کاری که متشکل از هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و شهرستان ها است که با زحمات و تلاش‌های این گرو‌ه‌ها ما مقام برتر کشوری را کسب می‌کنیم، به همین منظور همه ساله هیات‌های ورزش و ادارات ورزش و جوانان در شهرستان‌ها که در استان خیلی خوب عمل می‌کنند و برنامه‌ریزی خیلی خوبی دارند را به عنوان کمیته برتر معرفی می‌کنیم.

رئیس حوزه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود:  هر هیات و شهرستانی دارای وضعیت اقلیمی و جغرافیایی است و برنامه خاص خودش را دارد بخاطر همین در بسته‌بندی قرار می‌گیرند و همه ساله با برگزاری یک مراسم از هیات‌ها بخش کمیته آموزش آنها صرفا موضوع کمیته آموزش است تجلیل می‌شود.

تابش‌فر بیان کرد: همه ساله برای کمیته‌های آموزشی آنها و یا واحد آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها براساس عملکرد یکساله‌شان مراسم تقدیر و قدرشناسی انجام می‌شود. این اتفاقی که امروز افتاد مربوط به سال 96 بود  ما از هیات‌ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌هایمان در مراسمی از آنها تجلیل کردیم.

وی ادامه داد: همه ساله ما از این فرصت استفاده می‌کنیم و در کنار مراسم تجلیل که برگزار می‌شود یک کارگاه کوچک از قوانین جدید برنامه‌های جدید از سامانه‌هایی که همه ساله بازنگری می‌شود در واقع اگر موفقیتی در ورزش استان کسب می‌کنیم و ورزش‌های استان ما جایگاه خوبی دارند همچنین اگر ادارات ورزش و جوانان ما در مقوله های مختلف جایگاه خوبی را کسب می‌کنند به این خاطر است که کمیته‎‌های آموزش  و در واقع بحث آموزش را خیلی سفت و محکم می‌گیرند واین ضروری است چون این اعتقاد را داریم که ما بدون آموزش و امکان تامین و گسترش ورزش به هیچ عنوان میسر نیست و اگر ما در بعد قهرمانی و همگانی روستایی مقام خوبی را درکشور داریم بخاطر این است که این اهمیت وضرورت آموزش خیلی جدی هستیم و تاکید و اصرار می‌کنیم.

رئیس حوزه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در مراسم امروز سه هیات برتر در گروه قهرمانی هیات‌های تنیس روی میز، کوهنوردی و شنا، سه هیات برتر در گروه همگانی هیات‌های بدنسازی، کونگ فو و نجات غریق و هیات‌های چوگان، گلف و اسکواش شایسته تقدیر شناخته شدند.

تابش فر ادامه داد: شهرستان‌های نجف‌آباد، لنجان، فلاورجان، خمینی شهر و اصفهان در این جلسه حضور داشتند که به عنوان شهرستان برتر و نایین، سمیرم و کاشان به عنوان شهرستان قابل تقدیر شناخته شدند.

ق/ 1

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز