معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان خبر داد:

حضور ۱۶۰۰ مددجوی اصفهانی در پیاده‌روی اربعین

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۷:۰۰
کد خبر: ۷۷۶۶۱۶
حضور ۱۶۰۰ مددجوی اصفهانی در پیاده‌روی اربعین
معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان گفت: کمیته امداد امام خمینی با مشارکت خیران و مردم نیکوکار استان به هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمک‌ هزینه سفر به عتبات عالیات با مبلغ نزدیک به یک میلیارد تومان پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، کریم زارع،  بابیان اینکه کمک به حضور در رویدادهای بزرگ مذهبی و فرهنگی از عوامل تأثیرگذار برافزایش کیفیت زندگی مددجویان و تقویت عزت‌نفس آن‌ها است، اظهار کرد: این نهاد با مشارکت خیران و مردم نیکوکار استان به هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات با مبلغ نزدیک به یک میلیارد تومان پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی کمیته امداد اصفهان برای کمک به هزار و ۴۰۰ مددجو در اربعین امسال بود، گفت: استقبال خوب نیکوکاران و خیران باعث افزایش ۲۰۰ نفری دریافت‌کنندگان این کمک‌هزینه شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان با تأکید بر اینکه کمیته امداد اصفهان به شکل مستقیم اقدام به اعزام مددجویان به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی نکرده و فقط با پرداخت کمک‌هزینه به تسهیل این امر پرداخت، گفت: به هر یک از مددجویان متقاضی پس از پایان سفر به شکل میانگین ۶۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه پرداخت شد.

زارع بابیان اینکه در سال گذشته هزار و ۴۱۰ نفر از جامعه تحت حمایت این نهاد از کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی بهره‌مند شدند، گفت: برای این منظور ۴۲۳ میلیون تومان با کمک خیران و حمایت مردم نیکوکار اصفهان پرداخت شد.

وی با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد، تصریح کرد: این طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندانی که تابه‌حال به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند راه‌اندازی شده است و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به تارنمای shogheziarat.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

 

نظر شما