پایان مسابقات جام خلیج فارس در اصفهان؛

برترین‌های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا معرفی شدند

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۶:۴۸
کد خبر: ۷۷۶۶۲۳
برترین‌های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا معرفی شدند
ششمین دوره مسابقات تنیس تور زیر ۱۴ سال آسیای پسران (جام خلیج فارس) در اصفهان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ششمین دوره مسابقات تنیس تور زیر 14 سال آسیای پسران (جام خلیج فارس) با قهرمانی آرتین نظری از ایران در بخش انفرادی به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که با حضور 20 شرکت‌کننده از استان‌های ایران و 2 کشور پاکستان و سوریه از روز دوشنبه 21 آبان ماه کار خود را در خانه تنیس ملل اصفهان آغاز کرده بود، آرتین نظری توانست با غلبه بر کیان محمدی حریف ایرانی خود به مقام نخست انفرادی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.

با توجه به نتیجه به دست آمده در فینال انفرادی این مسابقات کیان محمدی و بردیا ضیائی نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در بخش دونفره این مسابقات نیز آرتین نظری و بردیا ضیایی توانستند با غلبه بر تیم مهیار اعوانی و کیان محمدی به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کنند. همچنین عادل قپانچی- ایلیا رسائیان و امیرارجمند کرمانی- امیرعلی تابش نیز مقام‌های سوم مشترک بخش دونفره این رقابت‌ها را به دست آوردند.

طبق قانون تور زیر 14 سال آسیا، به ترتیب 200، 130 و 100 امتیاز به رنکینگ آسیایی نفرات اول تا سوم اضافه خواهد شد.

گفتنی است، تمام نفراتی که در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند طبق فرمول رنکینگ به امتیاز آنها با توجه به جایگاه به دست آورده افزوده خواهد شد.

این دوره از مسابقات با مدیریت احسان عسگری، سردواری مسیح صلاح (داور نشان سفید کشور)، داوری شروین خرازی‌ها اصفهانی و محمد مسلمی‌فر در خانه تنیس ملل اصفهان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز