استاندار اصفهان:

صداوسیما باید برای حمایت از کالای ایرانی برنامه‌ریزی کند

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۰۷:۲۸
کد خبر: ۷۷۶۹۰۹
صداوسیما باید برای حمایت از کالای ایرانی برنامه‌ریزی کند
استاندار اصفهان گفت: صدا و سیما و شورای فرهنگ عمومی باید با استفاده از شیوه‌های اطلاع رسانی در خصوص استفاده از کالاهای ایرانی برنامه ریزی های لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محسن مهرعلیزاده در شصت و هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به پیشنهاد کمیته کارشناسی شورا در خصوص ارائه مشوق های مالیاتی به منظور حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی، اظهار کرد: اداره کل امور مالیاتی با حفظ حقوق دولت شرایط را برای ارباب رجوع و مردم تسهیل تر نموده است و از مشوق ها مالیاتی به منظور حمایت از تولید و مصرف کالاهای ایرانی باید استفاده شود.

وی تاکید کرد: صدا و سیما و شورای فرهنگ عمومی باید با استفاده از شیوه‌های اطلاع رسانی در خصوص استفاده از کالاهای ایرانی برنامه ریزی های لازم را داشته باشد.

استاندار اصفهان در ادامه ضمن قدردانی از زحمات این شورا در طول یکسال گذشته، اظهار کرد:  در این مدت سطح و نوع جلسات و بررسی موضوعات خارج از نفع شخصی بود و با فهم و درک صحیح کارها انجام می گرفت طوریکه در مقایسه با سایر استان‌ها اغلب مصوبات این شورا در سطح ملی نیز به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی با دقت و درایت مسائل را پیش می برد، افزود: خرسندم که این شورا به دور از مسائل شخصی و جناحی و دولتی و غیر دولتی برای اعتلای سطح اقدامات فعالیت می کرد و بیانگر شعور و فهم بالای اعضای این شورا می باشد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه با فهم بالای مردم و درایت مقام معظم رهبری و همراهی دولت و سه قوه علیرغم طراحی دقیق، نقشه امریکا و دشمنان، نقش برآب شد، تصریح کرد: این انسجام و حرکت و تحمل و همسویی مردم با نظام و دولت باعث گردید که با همه ی ناآرامی ها و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده بودند فریاد استکبارستیزانه ی مردم در روز ۱۳ آبان بیشتر شود.

وی افزود: طراحی ها و ایستادگی های ملت ایران به جایی رسیده که پس از ۴۰ سال جلوگیری از زورگویی، حرکتی در آسایش و آرامش کل دنیا ایجاد گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز