یک کارشناس فوتبال در گفت و گو با برنا:

منصوریان موفق خواهد شد/ نمازی‌زاده به روحیات اجتماعی بازیکنان آگاهی نداشت

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۶:۲۳
کد خبر: ۷۷۶۹۹۱
منصوریان موفق خواهد شد/ نمازی‌زاده به روحیات اجتماعی بازیکنان آگاهی نداشت
یک کارشناس فوتبال گفت: منصوریان یکی از بهترین بازیکنان کشور بوده و باید کارنامه مربیگری‌اش را دو بعد در نظر بگیریم منصوریان تیم‌ملی امید، تیم نفت و منصوریان تیم استقلال. منصوریان در تیم نفت عملکرد خوبی داشت و چون ذوب‌آهن هم از نظر ساختاری همانند باشگاه نفت است پس منصوریان موفق خواهد شد.

محسن پوریان‌مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان درباره سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد:  نمازی‌زاده با توجه به اینکه در تیم‌ملی دستیار کی‌روش بوده و در آمریکا نیز در مربیگری فعالیت داشته پس از نظر بین‌المللی مربی بزرگی  است. قطعا انتخاب وی توسط تیم مدیریتی ذوب‌آهن نمی‌توانست انتخاب بدی باشد.

وی افزود: ولی باید این را هم در نظر گرفت که در فوتبال ایران فقط مسائل فنی تعیین کننده نیست و پیچیدگی‌های بسیاری دارد  مثل آگاهی داشتن به روحیات اجتماعی بازیکنان که یک مربی باید به آن آگاهی داشته باشد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: نمازی‌زاده به فضای استادیوم‌ها و ساختار باشگا‌ه‌ها  نتوانست شناخت کافی پیدا کند و موفق شود.

پوریان مهر در رابطه با سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اذعان کرد: منصوریان یکی از بهترین بازیکنان کشور بوده و در زمینه مربیگری هم باید کارنامه مربیگری‌اش را دو بعد در نظر بگیریم منصوریان تیم‌ملی امید، تیم نفت و منصوریان تیم استقلال. منصوریان در تیم نفت عملکرد خوبی داشت و چون  ذوب‌آهن هم از نظر ساختاری همانند باشگاه نفت است منصوریان موفق خواهد شد.

وی ادامه داد: در راس هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن شخصی مانند شهنازی با سابقه ۴۰ ساله در امر ورزش و همچنین آذری مدیرعامل باشگاه  هستند پس قطعا انتخاب حساب شده ای دارند و همه جوانب امر را سنجیده شده است‌.

ق/ 1

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز